ESKİLER

134 6 0
                                    

Babam bizim geldiğimizi görünce merdivenlerden çıkmaya başladı. Bizde peşinden. Çalışma odasına girince babam

" Ne kadarını alabildiniz?"

Dedi. Al işte ne dicem ben şimdi babama? Ama polisler bizi nasıl buldu? Demir

" pek bi şey alamadık abi yeni başlamıştık taşımaya" dedi. Babam odanın ortasında olan masaya tekme attı. O nasıl tekme be masanın ayağı kırıldı.

"Bunda bizim bi suçumuz yok baskın olacağını nasıl bilebilirdik" .

Bu tepki fazlaydı babam için para sorun değildi ama bizim yaptığimiz işi polis nasıl öğrendi ve ya biri ihbar etti çünkü kimse babamın yaptığı işi bozamaz.Babam

"Bizden biri ihbar etmiş olamaz kim yapmış olabilir . Her kim yaptiysa bul onu duru!!" diye kükredi. Başımı sallayıp odadan çıktım .

" Ayaz emniyete git ordaki adamlardan polisin nasıl haberi olduğunu öğren"

Ayaz ve demir tamam diyip evden çıktılar. Off çok yorgunum. Ne gündü ama . Önce o şerefsizin oğlu sonra baskin. Sinirimi kimseden çıkarmadan en alt kata spor salonuna indim. Spor yapmak beni her zaman rahatlatır. Kulaklığımı takıp kum torbasinin önüne geçeli ne kadar oldu bilmiyorum ama yorgunluktan ölebilirim bide açlıktan. Mutfağa gidip kendime ufak bi sandiviç yaptiktan sonra doğruca odama çıktım. Ayaz ve demirle de sabah konuşurum. Odama girince yatağımın yanındaki duvara doğru ilerledim. Ben abim ikizler ve canın resimleriyle dolu bi duvar.

Abimin o gülen yüzünü görünce yüzümde acı bi gülümseme oluştu. Birlikte lunaparka gittiğimiz o gün geldi aklıma. Bütün gece sırtından indirmemişti beni. Ilk ve son gidişimiz olduğunu bilseydim asla inmezdim sırtından.Birlikte daha çok zaman geçirmeliydik. Bu kadar erken gitmemeliydin be abi. Onu çok özlüyorum. O benim herşeyimdi. O ölmeseydi hiç bi şey böyle olmazdı. Hayatımız böyle olmazdı.

Ben herşeyini kaybetmiş bi kızım belki bu yüzden bu kadar acımasızımdır. Ve can ,abimden sonra herşeyim dediğim tek insan. Ama abimle birlikte oda gitti. Yanlış anlamayın ölmedi. Abimden 2 gün sonra onunda babası kalp krizi geçirip öldü. Oda babasının işlerinin başına geçmek için yurtdışına çıktı bi daha da geri dönmedi ve ben iyice tek başıma kaldım. ahh eskiler.
en iyisi uyumak.

Hep en iyisi olmuştur uyu duru uyu...

Hikayem hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yazmayı unutmayın 😄😄

MAFYA ANASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin