Tydzień później
Jak zwykle w Londynie pogoda była paskudna, padał deszcz i było przeraźliwie zimno.
Cmentarz był pełen ludzi, każdy chciał pożegnać kogoś bliskiemu sobie.
Ten deszcz był odzwierciedleniem mojego humoru, pochmurnie i smutno.
Nie spodziewałem się że w takiej okoliczności go pożegnam. Nie tego od życia się spodziewałem.
Nie wiem czy będę za nim tęsknić, może powinien ale trochę mi ulżyło że nie ma go już z nami. Za bardzo namieszał w moim życiu.
Widzę Nialla i Jade stoją bliżej trumny, ja nie potrafiłem tam podejść, stoję kawałek dalej pod drzewem, ja widzę wszytsko ale nikt nie widzi mnie.
- Lou kochanie wszystko dobrze?
- Tak Harry, przepraszam zamyśliłem sie. Możemy już iść, nie chce tu być dłużej.
- Oczywiście kochanie, chodzmy.
Sam nie umiałem zrozumieć co stało się tydzień temu. Widzę wszytsko jak za mgłą.
To wydarzyło się szybko, zobaczyłem tylko jak w siebie mierzą i słyszałem strzał.Jednak to nie sztrzelał Harry, tylko Niall stojący za nim, jedynie zdąrzył odepchnąć Harrego z całej siły i sam strzelił w mojego ojca. Harry nieszczęśliwie upadł i uderzył głową w podłogę.
Po tym wszystkim wynieśliśmy Harrego i chłopaki się zmyli.
Ja zostałem i zeznałem policji ze ojciec stracił nad sobą panowanie i zrobiłem to w samo obronie, po mojej stronie były też wszytskie urazy jakie miałem na ciele.Fbi zamietli wszytsko pod dywan i zostawili mnie w spokoju, nie chcieli mieć problemów.
W wszytskich papierach napisali ze zginał podczas służby.Zorganizowali mu pogrzeb ale ja nie potrafiłem tam być nie po tym co mi zrobił.
-Lou teraz wszystko już będzie dobrze- powiedział Harry i mnie przytulił.
-Mam nadzieje Harry. Dziękuję ze jesteś.
- Dla ciebie zawsze będę.
Możliwe że pisząc ten rozdział emocje trochę na mnie podziałały i uroniłam kilka łez
Jestem cholernie dumna z was i siebie
Dziękuję wam za każdą gwiazdkę i każdy komentarz
Możliwe ze pojawią się jeszcze jakieś dodatki
Mam nadzieje ze moje następne opowiadanie przyjmijcie tak samo otwarcie jak te
Liczę na was dziubaski
A teraz
Znacie może kogoś kto zrobi okładeczke?
Kocham was
Buziaki 💋
CZYTASZ
TRICKSTER II larry ✔
FanfictionNumer nieznany: Mam kilka ciekawych wiadomości na temat działalności twojej firmy jeśli nie chcesz żeby ujrzały światło dzienne masz o 20 w Hyde Parku zostawić 100 000£ Ja: Wszystko spoko tylko ja nie mam firmy i nie wiem o co ci biega :( Numer nie...