Κεφ.4

1.1K 179 102
                                    

Και τότε ήταν που έπαθα καρδιακό...

Καλέ αυτός δεν είναι ο Αντρέας;

Αυτός που μόλις τώρα πλακώνει στο ξύλο ένα παιδί;

Το καημένο για χειρουργείο θα πάει..Εκτός και εαν δεν προλάβει ούτε να ζήσει!

Ο Αντρέας έχει ξανά στείλει παιδί στο νοσοκομείο αλλα και πάλι αυτο δεν του δίνει άλλοθι ίσα ίσα...

Μάλλον πρέπει να πάω να τους χωρίσω μιας και είμαι η μόνη στο προαύλιο που τους βλέπει.

Ολοι οι αλλοι είναι στις τάξεις τους και κάνουν μάθημα.

Πάντως αυτο το παιδί απο οτι ξέρω έχει προηγούμενα με τον Αντρέα.

Ένα ξέρω.Ο Αντρέας σίγουρα θα μπλέξει μετα απο αυτό!

Εκτος κι αν κρατήσω το στόμα μου κλειστό μιας και ειμαι η μονη που βλέπει αυτό το σκηνικό.

Αλλα εαν το κρατήσω;

Ο Αντρέας μολις έφυγε απο τον τοπο του εγκλήματος

Νιωθω κατι σαν πράκτορας της CIA
Εειι μην γελάτε όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αστυνομικός,κάτι ειναι και αυτό!

Το καημένο το παιδί είναι αβοήθητο...Μη σας πω πως έχει χάσει τις αισθήσεις του

Και τωρα ολοι θα με βρίζετε και θα λέτε να τρέξω να τον βοηθήσω αλλα εκτός το οτι δεν θέλω να μπλέξω εχω κάτι στο μυαλό μου που μπορεί να πιάσει...

Δεν σας λεω άχρηστοι να εχει και λιγο σασπενς η στορυ μου!

Και που είχα μείνει;αααα...πάω στον άχρηστο γυμναστή γιατί θα με κραξει.

[...]
Εδω και ώρα παρακολουθώ τον Αντρέα.

Δεν μπορώ να πω,έχει ενδιαφέρον η ζωή του(νοττ)

Εδώ και μια ώρα περιφέρεται στο προαύλιο και ή θα συζητάει βλακείες με τους φιλους του ή θα του τρίβεται καμία...εχω βαρεθεί αλλα θέλω να τον πετύχω μονο του για να του κάνω μια πολυ ενδιαφέρουσα πρόταση(όχι γαμου άχρηστοι)

Τρέχω απο πίσω του για να μαζέψω πληροφορίες αλλα φαίνεται να μην έχει μιλήσει σε κανέναν για το περιστατικό..

New me(on hold)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora