EXO "LAY"

136 5 0
                                    

Lay

EXO-Gerçek İsmi: Zhang Yi Xing
Sahne İsmi: Lay
Özel Gücü: İyileştirmek [Unicorn(tek boynuzlu at)]
Takma adı: Xing Tuo
Burcu: Terazi
Boy: 177 cm
Kilo: 60 kg
Kan Grubu: A
Kökeni: Çin
Pozisyonu: Ana Dansçı, Vokalist
Özellikler: Gitar, dans etmek, piyano
Memleketi: Changsha, Hunan,
Çin
Eğitim: Hunan Üniversitesi ve Lisesi

HAKKINDA

-2005'te Star Academy'den 3. olarak çıktı.-2010'da kısa bir süre SHINee'nin konser turu için Jonghyun'un dansı için çalıştı.
-EXO-M'in lideri olması gerekiyordu ama lider Kris olarak değişti.
-Kris ve menajer hyung ile aynı odayı paylaşıyor 
-Çin'de de Luhan ile.
-Çok yönlü biri.
-Çerezleri ve abur cubur gibi şeyleri yemeği seviyor.
-Oldukça yaramaz biri ama aynı zamanda komik biri de.-Onun ideal tipi kibar ve iyi evlat olan kişiler.
-Tam anlamıyla unutkan biri.-EXO-M'in yemek pişiren “annesi”, hatta ortada yapılacak hiçbir şey yoksa yemek pişirir.
-Hemofili hastasıdır.En ufak bir darbe bile onda büyük etki yaratır. Dikkat ederseniz üyeler onun etrafında olmaya çalışırlar (korumak için).
-Şarkı sözleri yazar. Bu konuda oldukça deneyimli.
-Lay ciddi anlamda unutkandır.Kimi zaman kendini tanıtırken,sahne adını bile unutur. Bu yüzden üyeler ona yardımcı olmaya çalışır.
-Lay'in insanlar üzerinde sakinleştirici bir etkisi vardır.
-Kris'le dalga geçmeye cesareti olan nadir insanlardandır.

“Henry ile birlikte çalışmayı seviyorum. Çalıştığım kişi EXO'dan olmayınca, özel şarkılar yapabildiğimi hissediyorum.”

“100'den fazla şarkım var ama yayınlamak konusunda niyetli değilim, çünkü iyi olduklarını düşünmüyorum.”

“Chen ve Chanyeol ile çalışıyorum, şarkılarımı dinleyip düzeltmeme yardımcı oluyorlar.”

“Beethoven bana ilham veriyor, onun gibi şarkılar yapmak istiyorum.”
-Tatile gitmek isteseydi hangi üyeyle gitmek isterdi sorusuna “Tek başıma gidip kafa dinlerdim” cevabını vermiştir. 
-Showtime'ın son bölümünün son sahnesinde “Fark ettim de bütün bölümlerde hep tek başımaydım, çocuklar neredeydi?“diye Sehun'a sormuştur.
-Sürekli bir şeylerini kaybeder
-Grupta benzediği bir üyenin olmadığını söylüyor.
-En sevdiği film, Inception
-İdeal tipi gülümseyince güzel olan, kibar, iyi bir evlat ve onunla iyi geçinecek biri.
-Baekhyun'un büyükannesinin evini merak ediyor.

K-POP ÜNLÜLERİ HAKKINDA BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin