Sahne Adı: Yonghwa (용화)
Doğum adı: Jung Yong Hwa (정용화)
Pozisyon: Lider, Ana Vokalist, Gitarist, Rapçi, Grubun Yüzü
Doğum Yeri: Seul, ama çocukluğunda Busan'a taşındı.
Doğum Tarihi: 22 Haziran 1989
Burç: Yengeç
Yükseklik: 180 cm
Ağırlık: 63 kg
Kan Grubu: A
Twitter: @jyheffect
HAKKINDA
- Onun sloganı “Pozitifliğin Gücü” dir.
- Akvaryum balığı, arılar ve hamamböceğinden nefret eder.
- Gerçekten ne sözlü olarak hissettiğini ifade etmede iyi değildir. Fakat şarkı sözlerini yazdığında, duygularının daha iyi ortaya çıktığını hissediyor.
- Bir röportajda sorulduğunda bir süre içinde duyduğu en iyi şey neydi “Canlı bilet satıldı” diye cevapladı.
- “Biz Evlendik” adlı gerçeklikte “Kız” ‘Generation / SNSD‘s Seohyun ile evlendi.
- Boş zamanlarında müzik yazıyor ve besteliyor. (Çoğunlukla CNBLUE’nin şarkılarını oluşturdu).
- Seohyun'u düşünürken rap şarkılarını “Aşk Işığı” na yazdı.
- En eski ve lider olmasına rağmen, o büyük bir şakacı ve CN Blue (aka “Yong Choding”) pranksteridir.
- Bir öğrenciyken İngilizce ve Spor salonunda iyi ama Math'da zayıftı. Ayrıca sınıfının ilk 10'undaydı.
- Ortaokuldayken NSYNC ve Backstreet Boys'u dinlemeyi çok severdi.
- Aynı zamanda CN Blue alışverişe çıktığında BIGBANG‘s SeungRi tarafından rapor edildi, tüm üyeler için ödeme yaptı.
- Çeşitli dramalarda rol aldı: “You‘re Beautiful” (2009), “Heartstrings / You‘ve Fallen For Me” (2011), “Gentleman’ın Saygınlığı” (2012). 13, “Cesaretinizle Evlenin” (2013), “Üç Silahşörler” (2014), “Paket” (2017).
- Bir kızdan ayrılmayacağını söylüyor çünkü bir kıza “Let‘s part” diyemem.
- MinHyuk, YongHwa'nın dongsaenglerine çok iyi baktığını söylüyor. Bir karın ağrısı geçirdiğinde, YongHwa ona bir mide masajı verdi.
- Tasarlanmış ve alışveriş yapmayı çok seviyor.
- Yonghwa 5 Mart 2018'de Askeriye kayıt yaptı ve 4 Aralık 2019'a geri dönecek.
- Yonghwa’nın ideal türü: “Kibar kızları severim, beni anlayabilen ve bana% 100 destek veren biri.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP ÜNLÜLERİ HAKKINDA BİLGİLER
RandomK-Pop erkek kız gruplarının üyeleri hakkında bilgiler