Adı: Mark (Mark Yi-En Tuan)
Doğum Tarihi: . 4 Eylül 1993
Boy: 175cm
Kilo: 59Kg
Eğitim: Arcadia Lisesinde 10.sınıfı bitirmiştir. (LA, California)
Kan Grubu: A
Hobileri: Kaykay, snowboard
Özel Yeteneği: Dövüş sanatları hileler kralı
Favori Yemeği: Hamburger,et
En Sevdiği Müzisyenler: Chris Brown, Drake, ASAP Rocky, TygaGrubun ''UÇAN ÜYE''sidir ve martial artta oldukça başarılıdır.Mark grubumuzun en büyüğüdür ama hiç de öyle görünmediğini kabullenelim şimdi asdf :) Tayvan asıllıdır ama LA'de büyümüştür şimdi de Kore'de çalışıyor asdg Pek sessiz sakin bi insandır hatta utangaç olduğunu bile söyleyebiliriz Got7’ın yedi üyesinden biri olan Yi-En Tuan (Mark Tuan), 4 Eylül 1993’te Los Angeles, Amerika’da doğdu. Aslen Tayvanlı’dır. Ayrıca grubun en büyüğüdür. Grubun rapçilerindendir. Dini Hristiyan’dır. Mark‘ın ilk ön çıkışlı görünümü, Mnet’in gerçeğe ayak uydurma programı olan WIN‘dir : 6 Eylül 2013’te yayınlanan Jackson, BamBam ve Yugyeom’un yanındaki Who İs İn?’in bir bölümündeydi.
Mark diyor ki:
Merhaba ben Amerika L.A’den Mark, şuan da Korece çalışıyorum. Baby face olarak görünebilirim ama gruptaki en büyüğüm. Yenilmez Kanye West gibi mükemmel müzik tarzına ve şık modasına sahip olmak istiyorum. Başkalarının ilham kaynağı ve sahne de çığır açacak bir şarkıcı olmak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP ÜNLÜLERİ HAKKINDA BİLGİLER
Ngẫu nhiênK-Pop erkek kız gruplarının üyeleri hakkında bilgiler