BTS "JUNGKOOK"

376 16 0
                                    

GERÇEK ADI: JEON JUNG KOOK
SAHNE ADI: JUNGKOOK
DOĞUM TARİHİ: 1 EYLÜL 1997
BURÇ: BAŞAK
GÖREV: MAKNAE + VOKALİST + RAPÇİ
BOY: 178 CM
KİLO: 69 KG
KAN GRUBU : A
AYAKKABI NUMARASI : 40

HAKKINDA

Bir tane abisi vardırFavori renkleri siyah, beyaz ve kırmızıdır.Şirkete katılmadan önce 'Superstar K2' seçmelerine katılmış ama seçilmemiştir.Eğer bir kız  olsaydı gruptan JİN ile çıkardı.İdolü G-DRAGON dur.Lakabı ' Golden Maknae' dir. Çünkü hem vokal hem dans hem rap alanında çok iyidir.Diğer üyelerin, kıyafetlerini kullanmasına izin vermez.JİMİN abisinin boyunun kısa olmasıyla dalga geçerÇizim konusunda da çok yeteneklidir.Koyu bir IU fanıdır. Bazı programlarda IU yu ideal tipi olarak gösterir.Dans ederken şirketin başkanı onu duygusuz bulmuş bu yüzden çıkıştan önce onu Amerika ya dans eğitimi için göndermiştir.Bu yüzden Rap Monster dan sonra İngilizcesi en iyi üyedir. Jimin’den iki yaş küçük olmasına rağmen ondan uzun olduğu için bazen Jimin’le aday ediyor ve onunla sık sık şakalaşıyor. Suga başta olmak üzere diğer üyeler ise onunla küçük ve hala ergenlik döneminde olması sebebiyle dalga geçiyor. RapMon, Suga ve J-Hope gibi şarkı sözleri yazan bir müzisyen olmak istiyor. Justin Bieber'ı gördükten sonra gitar çalmaya başladı ve bu yeteneğini geliştirmeye çalışıyor. G-dragon'a büyük hayranlık duyuyor.

K-POP ÜNLÜLERİ HAKKINDA BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin