CNBLUE"JUNGSHİN"

56 1 0
                                    

Sahne Adı: Jungshin (정신)

Doğum adı: Lee Jung Shin (이정신)

Pozisyon: Ana Rapçi, Basçı, Vokalist, Maknae

Doğum Tarihi: 15 Eylül 1991

Burç: Başak

Yükseklik: 188 cm

Ağırlık: 66 kg

Kan Grubu: A

Instagram: @ leejungshin91

HAKKINDA

- Aynı yaştan beri MinHyuk'a çok yakın.

- En genç olmasına rağmen, o da CN Blue'da en uzun olanıdır.

- Çok kısaydı, ama lisede her yıl 10 cm büyüdü.

- “Biz Evliyiz” e bir “erkek kardeş” olarak çıktıktan sonra, en çok Korece arama sitelerinde aranan ve Nick “Tanrıça” olarak adlandırılan numara oldu.

- Ne zaman CN Mavi üyeleri fighintg, o cazibesi bir anda tüm çatışma silebilir biridir.

- Ailesiyle görüşüyor ve onlara her gün mesaj gönderiyor.

- Şirketten aldığı tüm paralar annesine gider.

- Annesine çok yakın. Hatta JungShin‘s çalışmasını izler ve tüm faaliyetlerini bilir.

- Moda model çalışmasıyla çok ilgileniyor ve iki kez Seul Moda Haftası'na katıldı.

- En sevdiği sanatçılardan bazıları Hoobastank, Maroon 5.

- Bir şarkı yazarken, genellikle önce onu besteler ve sonra şarkı sözlerini yazar. Eğer bir araya gelmezse, yemek için lezzetli yiyecekler aramaya başlayacak.

- “Birisi bana önce yaklaşmazsa çok utanılacak bir tipim, ama birisi bana yaklaşırsa onlara her şeyi veriyorum”.

- Fotoğrafçılığı gerçekten seviyor ve daha iyi olmaya çalışmak istiyor. O bir şarkıcı olmasaydı, bir fotoğrafçı olacağını söyledi.

- CN Blue'nun en komik üyesi.

- Odada birçok şişe ve ilaç şişesi var ve çoğu zaman hayranlar ona hediye olarak veriyor.

- 4 dakika “Kalp Kalbe” için MV'deydi.

- “Kocamın Ailesi Var” (2012), “Seo-Young, Kızım” (2013), “Bıçak ve Petal” (2013), “Günaha” (2014), “ Kokuyu Gören Kız ”(6) (2015),“ Külkedisi ve Dört Şövalyeler ”(2016),“ Sassy Kızım ”(2017)

- Üyeler ne zaman tartışıyorsa, tüm çatışmayı siler ama komik bir şey söyler.

- Jungshin’in ideal türü onu iyi anlayabilen ve onu daha iyi bir şekilde yönetebilecek biri. Yaşlarında bir fark yaratmıyor.

K-POP ÜNLÜLERİ HAKKINDA BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin