Merhaba . Nasılsınız (sormak için sormuyorum bu soruyu . Nasıl olduğunuzu merak ettim )
Bugünde insanlardan ve kendimden bahsedeceğim . İnsanlar gerçektende çok farklı varlıklar değiller mi ? Bence öyleler .
Nazik , kibar , bencil , yalancı , duysusal , hissiz ,merhametsiz , kalpsiz falan filan . Bir sürü çeşit insan var gerçekten .
Galiba hayatımda en nefret ettiğim insan tipinden biride benim hayatımda söz sahibiymişcesine beni eleştiren benim hakkımda yorum yapan insanlar . Gerçekten kendilerini ne zannediyorlar bilmiyorum .
Sivilcelerim çok fazlaymış , çirkinmişim , keşke saçımı kestirmeseymişim hiç yakışmamış , çok kilo almışım , çok zayıflamışım ve kıyaferlerim çok demodeymiş ya da açıkmış . Sanane bundan demi ama sanane .
Kilo almışsan benim vücudum , çirkinsem ben çirkinim ya da güzelsem ben güzelim sanane . Farkındadır insan kendinin nasıl olduğunu . Sen ona nasıl oluğunu söylediğinde daha da kırılıyor insan anlasana salak .
Sizin hani o güzel çirkin ayrımınız var ya insanların canını ne kadar acıtıyor farkında mısın ? Kimileri kilolu diye ameliyata giriyor , sivilceleri var diye doktor doktor geziyor .
Bende bir karar aldım ve insanların benim hayatım hakkında fikirlerini beyan etmelerini engelliyorum onlara öyle bir söz hakkı vermiyorum .
O gün saçımı kestirdim ve bana yakışmadı yapacak bir şey yoktu saçlarım bir kere kesilmişti . Ve okula gittim . Gidipte bir arkadaşıma saçım nasıl olmuş ya demedim. Sormadım ?
O an ona saçım nasıl olmuş deseydim o da ben pek beğenmedim derdi ve sonra başka bir olayda kilo almışsın, iyice çirkinleşmisin gibi şeyler söyleyebilirdi .
Çünkü ona bir kere benim hakkımda fikirlerini söylemesini istediğim için . Benim hayatımda ki her konuda söz hakkına sahip olduğunu düşünüp hayatıma karışmaya devam ederdi .
Yapmayın . İnsanların sizin hayatınıza her dakika yorum yapmasına izin vermeyin bir kere verirseniz ipin ucunu kaybedersiniz .
Kendinize dikkat edin . Görüşürüz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizimler Ve Hislerim
De TodoÇizim yapmanın nedeninden biriside başka dünyaya yelken açmak bu yalan dolu dünyadan arınmak. Sanki çizim yaparken başka boyutlara geçiyorum ve bu beni mutlu ediyor . Bir süre gerçek dünyadan ayrılmak bana iyi hissettiriyor umarım çizimlerimi beğeni...