7:48, poniedziałek;
Cześć.
Nie jestem dobry w żadnych tego typu występach itp., dlatego po prostu napiszę, co mi leży na sercu.Dzisiaj przyszedłem do szkoły. Ta, mam wyjatkowe szczęście i rozchorowałem się akurat na początek roku w nowym liceum.
Wszyscy pewnie zdążyli się już poznać, a ja sam siedzę na ławce obok klasy.Hoseok dostał się do lepszej szkoły, na drugim końcu Seulu, przez co również się przeprowadził. Niby dobrze mieszka mi się z Namjoonem, ale to wciąż coś innego.
Z Hoseokiem zawsze spałem w jednym łóżku. Teraz jest mi zimno i niewygodnie.
W dodatku za tydzień przychodzi do nas nowy współlokator, żeby uregulować czynsz, po wyprowadzce Junga.
Nie chcę, żeby ktoś zajmował jego pokój, dlatego dzisiaj przeniosę tam swoje rzeczy i zwolnię nowemu swój.Będzie mi naprawdę dziwnie.
Hobi obiecał mi wpadać, ale ja wiem, że będzie to robił bardzo rzadko.
To szkoła na wysokim poziomie, a wiem, że Jung traktuje naukę poważnie. W każdym razie bardziej poważnie niż ja.To wszystko. Pan Kang właśnie otwiera klasę.
15:12, poniedziałek
Właśnie jem obiad. Godzinę temu wróciłem z zajęć i zdążyłem już odrobić fizykę. W każdym razie tą część, którą potrafiłem zrobić. Czyli nic.
Wracając do Hoseoka, przyszedł dzisiaj po swoje rzeczy. Zostawił mi dwie bluzy, które lubię najbardziej: ''żebym nie zmarzł w nocy''.
I tak zmarznę. Zawsze mam ziemne dłonie i stopy, co chwilami potrafi być naprawdę irytujące. Zwłaszcza, gdy nie mogę się nagrzać.
Nam rozmawiał dzisiaj z tym ''nowym''. Ponoć jest ''spoko'' i ma ''niezłe twarzowe''.
Uważam, że to kwestia gustu, więc dopóki nie zobaczę sam, nie będę oceniać.Słyszę Kima, więc będę kończył. Do później.
Min Y.
CZYTASZ
Two to one | jjk;myg;ksj
RomanceTO NIE JEST TRÓJKĄT «Stosunek - ilorazowe odniesienie jednej wartości do drugiej. Zapisywany jest często w postaci ułamka lub przy użyciu znaku dzielenia. Mówimy wtedy, że dwa kawałki przypadają na jedną osobę i zapisujemy 2:1 (dwa do jednego)» pair...