2.rész

343 16 6
                                    

Miután vissza értünk elláttuk a lovakat majd a kamerát szorongatva futottunk fel a szobámba. Ott levágodtunk az ágyamra majd egy kis káromkodás után (mert lefejeltem a falat😂😂) megnéztük a videót. Persze hang volt rajt így megszívtam.😅😅 Az esésemen jót nevettünk.
-Kölcsön adod hogy megvágjam a videót? - kérdezte.
-Persze. - mosolyogtam. Bella videót vágott én meg addig msn-en beszélgettem Szofival. Másolom:
Sz: Hy..🤗🤗
Én: Hey ho!
Sz: Bella küldött részletek a videóból. Sírok azon ahogy leestél.😂😂
Én: 🖕🖕 Bitch 🤛🤛
Sz: De a kedvencem a ne bakolj bazdmeg ne bakolj😂😂
Én: Az nekem is.🙄🙄
Sz: Na megyek mert beszart a kutyám a konyhába és anyám itt ordít velem 😌😌 Szió🤗🤗
Én: Szia 😎😎
Váradi Szófia kijelentkezett
Nos igen. Értelem level 99🤗🤗 Este még Bella felrakta a videót. Megnéztük így is. Szakadtunk rajt xdd. A leesésem meg Bella ne bakolj bazdmeg ne bakolj beszólásán rengeteget nevettünk. Aha igen persze aztán hajnali egykor anya bejött a szobába.🤙🤙
-Gyerekek - ásított- nem kellene már aludnotok? - nézett ránk kómás fejjel.
-Ami azt illeti de - vakartam meg a fejem - vagy is nem..- mondtam nevetve.🙄
-Melory ne szemtelenkedj. - mondta.
-De anya... Nekem van 2 szemem is. - vágtam ártatlan fejet. És kész anyuból is kitört a nevetés.🤣 Megrázta a fejét majd szigorúan próbàlt nézni.
-Ha elakarod játszani a szigorú szülőt csak szólok hogy nem jött be😂😂. - nevettem.
-Szerintem sem. - rázta meg a fejét Bella majd elnevette magát. Anyu megforgatta a szemét és egy ne hangoskodjatok mondattal ki is ment a szobámból. 😊 Szerencsés vagyok mert jófej anyám van.
-Mostmár tényleg aludjunk. - ásított Bella. Bólintottam majd lefeküdtünk aludni, hamarosan el is nyomott az álom.
Másnap reggel
Mivel nyári szünet van ( és tekintettel arra hogy hajnalban aludtunk el) anyu hagyott minket sokáig aludni minket. Persze reggel mikor felkeltem egy jó kis hangos káromkodással keltem😅(ezzel felébresztve a még alvó Bellát) futottam le a lépcsőn. A konyhában találkoztam anyuval.
-Nyugi megetettem. - mosolygott rám. Elkerekedett szemekkel néztem rá majd hangosan felnevetett és feltuszkolt a lépcsőn hogy öltözzek át. Mire vissza értem a szobámba Bella az ölében tartotta a laptopom.
-Na mizu? - ugrottam mellé.
-Van már 200 megtekintés a videónkon és 61 feliratkozom. - újságolta.
-És az jó? - húztam fel a szemöldököm.
-Nekem igen. - mondta. Ez Bella napját eléggé feldobta szóval egészen happy volt ma.
-Csinálunk lovas vlogot? - kérdezte.
-Tőlem. - rántottam meg a vállam. Gyorsan felöltöztünk majd egy gyors reggeli után már is az istállóban voltunk. Bella éppen állította be a kamerát én meg Diablot simogattam.
-Na kész. Gyere ide. - mondta. Szép lassan odasétáltam, csak hogy idegesítsem.😅 Aztán elkezdte.
-Sziasztok én Bella vagyok és itt van mellettem Melory. - mondta rám mutatva.
-Hy people. - intettem egyet.
-Amúgy nem angol nyugi. - mondta Bella.
-Im lenni magyar. - rántottam meg a vállam.
-Szóval ez egy lovas vlog lesz amiben mit fogunk csinálni kedves Melory?? - nézett rám.
-Gondolom terepre megyünk. - vigyorogtam. Bella bólintott majd neki állt valamiről beszélni de arra már nem figyeltem mert éppen pakoltam ki a cuccokat.🤗🤔 Diablora ma sem tettem nyerget. Kantárt sem volt kedvem így tettem rá csak egy türkíz kötőféket meg az egyik kantárszárat. Persze kapott ínvédőt is.😊 Mire Bella végzet én már az udvaron feküdtem a fűben Diablo pedig mellettem legelt. Persze Bella le is videózta😅😅.
-Mivan elfáradtál? - nyávogott úgy ahogy a tipikus ribi osztálytársaink.
-Neem csak unatkoztam. - álltam fel. Felugrottam Diablora és elindultunk. Bella sajnálatára egy faág megkarcolta a kameráját de biztosítottam hogy nem lett baja. 😄 Persze amúgy egy kicsit koszos lett.😂😂
-Várgyá' kicsit koszos megpucolom. - mondtam neki. Nagy nehezen a lovak is megálltak. Miközben a kamerát pucoltam Diablo elindult.
-Álljál már meg hát nem hiszem el! Hóó! - mérgelődtem. Persze amúgy nem állt meg így nekem menet közben kellett megpucolni. De amúgy végül sikerül.😄😄 Lementünk a folyóhoz ahol én Diabloval bele is mentem a vízbe. Nagyon élvezte. Bella nem volt olyan szerencsés hogy bele tudja vinni a lovát.🤣🤣 Sokat nevettünk majd 1 óra múlva inkább elindultunk haza mert esteledett. Nos ez úgy nézett ki hogy menet közben odaadta nekem Bella a kamerát mondván én is vegyek fel vele. Ez mind szép és jó csak ezt így vágta közben közölte. Nos az a terv hogy mi visszafogjuk a lovakat nem igazán sikerült így vágta közben ügyeskedtem fel a kobakomra a kamerát.😃 Nagy nehezen sikerült is.🤗🤗 Meg megfogni is a lovakat. Utána már csak léptünk és haza is értünk. A sok eszünkel kitaláltuk hogy szabás idomítsunk. Igen sötétben. De biztosra kijelentem normálisak vagyunk.😊😊 Nos igen ezzel is egy darabig elvoltunk inkább nem részletezem. Utána még kaptak vacsorát (meg egy kis víz elvonást) és bementünk a házba ahol anya egy idegen férfival beszélgettünk. Bellával egymásra néztünk majd anyuékra. Bátorítóan megszorította a kezem majd elindultunk hozzájuk.
-Szóval ő lenne itt a lányom Melory With - mutatom rám - a másik lány Bella Over. Mi is köszöntünk majd anya mondta hogy üljünk le.
-Ez az ember a lovarda újra megnyitásának ügye miatt jött. - magyarázta. Az arcomra fagyott a mosoly. Szóval végig ezt tervezte. Bella belém könyökölt mire szúrós szemekkel ránéztem.
-Melory? - kérdezte a férfi.
-Jahh bocsánat elbamltam. - erőltettem magamra egy mosolyt.
-Jó. Szóval ezt a lapot alá kellene írnod mert a te nevedet van Diablo. - mondta lelkesen. Kérdőn néztem anyára mire ő elfordította a fejét. Bella megrázta a fejét ő sem tudott semmit. Na itt már kezdtem aggódni. Elolvastam a papírt és az idáig magamra erőltetett mosoly lehervadt az arcomról. Még hogy én írjam alá és Diablot elviszik. Ha. Ha. Ha. Jó vicc.
-Előszőr és utoljára mondom el bárkinek is. Diablo soha nem is volt és nem is lesz eladó. - mondtam.
-Dehogy nem az anyja megígérte. - bólogatott.
-Én meg megígérem magának azt hogy amíg élek azt a lovat nem kapja meg SOHA!! - kiabáltam. Egy egyszerű mozdulattal apró darabokra téptem a papírt majd anyámhoz és ahoz az emberhez vágtam. Idegesen fujtattam egyet majd kitrappoltam a házból és az istállóba mentem (nyomomban Bellával). Kinyitottam a lovam boxát és beültem hozzá. Bella egy darabig nézett engem majd beült mellém és átölelt.

Sziasztok. Itt is lenne az új rész remélem tetszik 🤗🤗😘

Diablo - Az álmok útján✓Where stories live. Discover now