7.rész

122 13 0
                                    

Vera megsimogatta Diablot majd elindult Bellához. Amilyen halkan lehetett leosontam a széna padlásról majd ki az istállóból. Nem túl feltűnően bementem a házba majd felfutottam és bementem az irodába. Áttúrtam mindent. Aztán találtam egy aktát. Diabloét. Bele olvastam. Benne volt minden róla. Uram isten! Ez a vágóba akarja vinni!! Letettem a helyére a mappát majd tovább kutattam megtaláltam még Csodáét. Egy az egyben ugyan az volt benne mint kis csődörömébe. Majd jött Belláé és az enyém. Amiben az állt hogy autóbalesetben meghaltunk! El kell innen mennünk! Amilyen gyorsan csak tudunk. Vissza tettem mindent a helyére majd kilopóztam a folyósóra bezártam majd a mosógató mellé tettem a kulcsot mintha csak ott felejtette volna. Óvatosan kimentem a hátsó ajtón majd az istállóba mentem. Bellának beszámoltam mindenről.
-El kell mennünk. - mondta.
-Egy másik országba. - sóhajtottam.
-Kezdtem megszeretni a helyet. - húzta el a száját Bella.
-Én is. Lenat sajnálom. Kár hogy tőle nem tudok elbúcsúzni. - suttogtam majd a box ajtajának dőltem. Durva dolgok ezek. 3 hónapja még élt anya. 3 hónapja még az igazi otthonomban éltem. És most? 😶 Mi maradt nekem? Diablo, Bella és Csoda. Ennyi.
-Lassan pakolni kéne. - suttogtam. Bella lassan bólintott felállt majd elindultunk be a házba. Egy hátizsákot meg tömtünk ruhákkal a másikat mindenféle kajával meg innivalóval nekünk. A harmadikat lovaknak való cuccokkal. Persze a legnagyobb táskába 😂 hisz ők az elsők nekünk. Tettünk el egy - egy vékony takarót nekik majd 1 db kötőféket illetve vezetőszárat meg kaját illetve vizet. Sajnos nem lesz sokáig elég nekik de talán míg eljutunk a határig elég. Elraktuk a papírjainkat illetve a dugi pénzünket.
-Nem lenne jobb ha a szüleimnek szólnánk? - kérdezte sóhajtva Bella.
-Nem. Tudod milyenek. Nem hinnének nekünk utána meg már esélyünk sem lenne a szabadulásra. - suttogtam. A cuccokat bedobáltuk az ágy alá majd lementünk. Mindegyükünk kiválasztott egy full fekete szetett és azt össze pakoltuk. Nem felrűnően mintha lovagolni készülnénk.
-Lányok miért raktátok össze a lovak cuccait? - kérdezte idegesen Vera.
-Holnap lovagolni megyünk reggel. 7 körül. Aztán nehogy elfelejtsünk valamit feltenni a lovakra. - mondta Bella.
-És te Melory hogy - hogy nyeregben fogsz? - kérdezte meglepetten.
-Nem akarom tönkretenni a hátát. - rántottam meg a vállam.
-Logikus. - mondta majd elment. Hoztam az ápolós dobozát és lepucoltam. Amint kész lettem néhány dolgot eltettem hogy azért meg tudjuk őket majd pucolni. Időközben besőtétedett. Nagyot sóhajtva felmentem a házba. Pár óra múlva idegesen nyergeltem fel Diablot..
-Nyugi fiú elmegyünk innen. - öleltem meg. Bella bólintott majd felkaptuk a táskáinkat és amilyen halkan lehetett kiosontunk a hátsó ajtón. Amikor elértük az erdőt felmásztunk a lovakra majd elindultunk.
-Ügetés? - kérdeztem. Bella bólintott majd elindultunk. Diablo élvezte. Elakarta rohanni de nem engedhettem mivel bármikor utánunk eredhetnek.
-Hol van az első pihenőnk? - kérdeztem.
-Az egyik rokonomnál 40 km - re. - rántotta meg a vállát.
-És mennyire vagyunk a lovardától? - kérdeztem.
-1 km. - mondta halkan. Beugrattam Diablot vágtába. Előnyt kellett szereznünk nehogy még hajnalig megtaláljanak. A lovak nagyon bírták. Miután megtettünk 15 km - T megpihentünk. A lovakról leszedtük a nyerget és elengedtük őket legelni.
-Nem vagy éhes? - kérdeztem. Megrázta a fejét.
-Hány óra? - ásított.
-7 óra. - mondtam. Felkeltem majd mindent bepakoltam a táskába.
-Menjünk. Nem biztonságos sokáig egy helyen maradnunk. - mondtam. Felnyergeltünk majd tovább indultunk.

Alloah. Tudom ez nem egy hú de hosszú rész szóval sry. Viszont dolgozom egy új storyn. Elárulom hogy lovas és Frankel x Winx lánya lesz a ló főszereplőnk. Igen tudom hogy Winx még versenyzik de no para. Írjátok meg hogy melyik nap szeretnétek belőle az első részt.🤗

Diablo - Az álmok útján✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora