Lena hibátlanul végig vitte a pályát. Mikor oda lovagolt hozzám lepacsiztunk.
-Ügyes vagy! Ki neked az edződ? - kérdeztem.
-Vera. - mosolygott.
-Akkor most már mindent értek. - nevettem..
-De te sokkal jobb vagy. El ne mond neki! - ugrott le a lóról.
-Dehogy. - tettem fel a 2 kezem. Bevittük Foxyt. Szép lassan leszereltük majd leápoltuk.
-Kiviszem pár percre Foxyt. - mondtam Verának.
-Jó persze. Olyan helyre ahol van villany pásztor. - mondta. Bólintottam majd elindultunk vele a karámba. Futott pár kört majd meghempergett. Ránéztem az órámra.
-Na menjünk kezdődik a szabad foglalkozás. - mondtam Lenanak.
-Okés. - mosolygott. Elindultunk. Lena elbúcsúzott majd a szüleihez ment. Egy darabig néztem majd elindultam megkeresni Bellát.
-Sziaa! - ugrott a hátamra.
-Ohh csezd meg! - sziszegtem.
-Én is szeretlek! - nevetett.
-Én meg nem. - dugtam ki rá a nyelvem. Sértődötten elfordult de láttam hogy rázkódik a vàlla.
-Na jó gyere menjünk Verához. - boxoltam bele a vállába. Aha ez mind szép és jó, mire megtaláltuk mehettünk készülődni eredmény hirdetésre. Hopsz.
-Lena én nem tudok végig ott lenni. - húztam el a számat.
-Semmi baj. - mosolygott.
-De azt meg várom hogy helyezet leszel - e. - öleltem meg.
-Menj készítsd Diablot én boldogulok vele. - bicentett Foxy felé.
-Köszi örök hála. - mosolyogtam rá. Bementem a nyergesbe a türkiz ápolós cuccokért. Egy gumi vakaróval és egy puha kefével alaposan átdörgöltem majd egy sima vakaróval. A lábait gyökér kefével. A sörényét és a farkát kifésültem majd kipucoltam a patáit. Elvittem a dobozt a helyére majd kihoztam egy türkiz fáslit illetve nyakmadzagot. Feltettem rá majd kivezettem. Lenat feldobtam Foxyra én pedig kivezettem Diablot. Az istálló ajtót előtt felugrottam rá. Megpaskoltam majd a karám melletti fűhöz irányítottam. Mivel időközben Bella is megérkezett megfordultam a lovon és úgy beszélgettünk. Közben néhány újságíró lőtt rólunk képet. Fogalmam sincs miért. 😂😂🤤
-Mingyárt kezdődik. - izgultam. Diablo felkapta a fejét mert egy kanca nyerített. Megrázta a fejét majd legelt tovább. Bellával nevetésben törtünk ki. Vera nem sokkal később elkezdte az eredmény hirdetést. Lena 3. lett 🤙🤙🤘 Nem tudtam gratulálni neki mert mennem kellett de gondoltam majd utána. Miután felállították nekünk a pályát az emberek a karám mellé gyűltek. Megpaskoltam Diablo nyakát majd ügetni kezdtünk. Kaptunk mikrofont is hogy tudjunk beszélni. Nagyon nehezen sikerült amúgy nekik felrakni az arcunkra😂😂
-Szóval akkor üdvözlök mindenkit. - kezdtem.
-Én is. - intett Bella.
-Először bemelegítjük a lovakat aztán kezdünk velük ugrani. - mondtam majd ügetésbe ugrattam Diablot. Pár perccel később már ugrattunk. Éppen egy 90 cm akadályt ugrattunk. Kitettem a 2 kezem oldalra. Mikor földre értünk megpaskoltam Diablo nyakát. A kerítéshez lovagoltam.
-Lena megfognád Diablo nyakmadzagát? - kérdeztem. A kislány bólintott majd a kezébe adtam és vissza indultunk. Bella időközben megugrotta az 1 métert mire a nézők megtapsolták.
-Mint láthatjátok az én lovamon van nyereg is meg kantár is. Na de Melory most először fog ekkora akadályt ugrani úgy hogy nincs semmi a lován. - mondta majd bicentett egyet a fejével jelezve hogy mehetek. Vágtába ugrattam Diablot és az akadály felé vettük az irányt. Kicsit hamarabb rugaszkodott el de nem verte le az akadályt. Megpaskoltam majd vágta közben átöleltem a nyakát és beszippantottam az illatát. Az emberek tátott szájjal néztek fogalmam sincs hogy miért. Vera a könnyeit(??) törölgette a karám mellett.
-105 cm? - kérdezte Bella mellém lovagolva.
-Felőlem. - mosolyogtam. Bella oda lovagolt az istálló fiúhoz aki feljebb tette. Már megugrottuk ezt szóval nem izgultam kicsit sem. Bella átvitte. Megtapsoltam majd Diablot vágtába ugrattam és ráfordoltunk az akadályra. Most tökéletesen át vitte az akadàlyt. Megpaskoltam.
-Nos emberek most feljebb nem megyünk talán legközelebb. - szóltam bele a mikrofonba.
-Akik nagyobbak és szeretnének lovagolni ők hozzám jöjjönek. - mondta Bella.
-A 6 év alattiak pedig hozzám. - mondtam. Leugrottam lovamról majd megöleltem. Bellához már dögivel vonultak. Nálam csak páran voltak.
-Felülnél vele? - kérdezte egy anyuka.
-Persze. - mosolyogtam rá. Felugrottam Diablora majd magam elé ültettem a kb 3 éves kis fiút. Folyamatosan beszélt de nagyon aranyos volt. Diablot végig simogatta amit a kis csődöröm élvezett.😅💕 A kör végén fent maradtam ugyan is egy újabb fiatal kis gyereket hoztak. Miután mindenki sorra került oda jött hozzám Lena.
-Segítesz majd? - kérdezte.
-Miben? - mosolyogtam rá.
-Csak szeretném ha a legközelebbi órámat te tartanád és anyukám meg győzni. - mondta.
-Először Verával kell ezt megbeszélni. De ha ő megengedi akkor persze. - mondtam neki.
-Köszönöm szépen. - örült meg. Megölelt majd megsimogatta fekete lovam.
-Felülünk rá? - kérdeztem tőle.
-Szabad? - tátotta el a száját. Bólintottam majd felugrottam rá és felhúztam Lenat.
-Vágtázunk egyet? - kérdeztem vigyorral a fejemen.
-Hát...-húzta el a száját.
-Nyugi nem lesz baj. - mosolyogtam.
-Hát akkor jó. - mondta.
-Kapaszkodj. - mondtam majd vágtába ugrattam Diablot. 1 kör vágta után vissza fogtam majd belovagoltunk az istállóba. Megsimogattam Diablo nyakát majd leugrottam róla és Lenanak is segítettem leszállni róla. Adtam neki egy serpenyő zabot. Miközben evett én leápoltam. Kipucoltam a patáit is.
-Kivihetitek őket a karámba. - jött be Vera. Diablora tettem egy kötőféket majd elindultunk volna ha Vera nem szól utánam.
-Melory veled el kell beszélgetnem. - mondta halál nyugodtan. Hirtelen meg álltam mire Diablo belém jött. Bella rántott ki az istállóból.
-Mit csináltam? - néztem rá halál sápadtan.
-Talán a Lenaval való vágtázásról akar beszélni. - rántotta meg a vállát. Idegesen kifújtam a levegőt majd elengedtem Diablot. Bementem a házba ahol nagynéném várt. Leültem mellé az asztalhoz.
-A bemutatótok nagy sikert aratott. - mondta.
-Örülök neki. - motyogtam.
-Kaptál egy fel kérést. - fújta ki a levegőt. Milyen felkérést?? What?
-Hogy mit? - kérdeztem.
-Versenyekre vinnének az USA-ba Párizsba, Londonba ha ezeken a helyeken sikeres lennél akkor az Olimpiára. - mondta.
-Nem, biztos hogy nem. És tudod hogy miért. Kész csoda hogy egyáltalán lóra ültem. - tettem keresztbe a kezeimet.
-Tudom. De gondolkodj rajt. Ez egy nagyszerű lehetőség. - áradozott. Elegem lett. Egy szó nélkül fel álltam majd kimentem. Diablot behoztam a karámból. Lepucoltam majd kiengedtem a boxból és elindultam vele. Néha megállt legelni. Ilyenkor én tovább sétáltam de aztán fel zárkózott. Még hogy én Olimpiára? Biztos hogy nem.🙄🙄 Tudom hogy nem a ló tehet róla de akkor is egy versenyen halt meg az apám. Meg ígértem neki hogy én nem fogok soha lóra ülni és versenyezni. Bár az elsőt nem sikerült betartanom. Azért úgy érzem Ő mégis örül neki hogy lóra ültem. Legalábbis nagyon remélem.Sziasztok. Itt lenne az új rész nem nagyon esemény dús de remélem azért tetszik.🤙
ESTÁS LEYENDO
Diablo - Az álmok útján✓
Historia CortaMelory White egy 14 éves lány. 11 éves koráig nem volt képes lovakra nézni hisz miattuk halt meg az apja. Aztán az anyja unszolására lóra ül. Találkozik Diabloval a fekete csődörrel. Telnek az évek. Egymáshoz nőttek. Elvàlaszthatatlanok lettek. Aztá...