,,Alya mi dneska ve škole všechno pěkně vyčetla, ale nevypadala naštvaně."
Usmála se na mě Mari, vypadala spokojeně s naší prácí a já byl též.
,,Nino neřekl půl slova, dokonce byl podivně zticha."
,,To znamená, že nám náš plán zatím vychází Adriene! A to je dnes teprve pátého!"
,,Jo, já se Valentýna bojím a nemám hodně rád. Vždycky spousta dopisů od fanynek a Chloe mě minulé unesla na soukromou party a večeři v jednom. Pokud existuje fobie z Valentýna, nejspíš ji mám."
,,Já mám fobii z Chloe. Alespoň si to myslím."
Zasmál jsem se, zřejmě jsem tou fóbií trpěl taky a to hodně dlouho.
,,Co ty a Valentýn? Jak ho slabší?"
,,Většinou nijak, sleduju filmy jako obvykle. Je to jen další den v roce, nijak zvláštní. Prostě dělám to co obvykle."
,,Nemáš tajnou lásku?"
Viditelně zbledla, ale kroutila hlavou jako o život.
,,Ne, jak tě to napadlo?"
,,Každý má svoji crush."
,,Já ne, nikdo se mi nelíbí."
,,Jsi divná, tedy jen v tomhle ohledu. Myslel jsem si, že každému se někdo líbí a tajně ho obdivuje."
,,Hah, a ty máš svoji oblíbenkyni?"
,,Jo, nejsem jak ty."
,,Asi mi neřekneš kdo to je, že?"
,,To se nesmí, jinak by ji potkalo neštěstí a nikdy by mezi námi nic nebylo, už teď mě ani nezná jménem."
Trochu mi myšlenky na berušku.
,,To je mi líto, ale Valentýn je období zázraků, určitě se ti to povede, věřím ti."
Trochu posmutněla, ale hned se jí na tváři zase objevil úsměv.
,,Zítra bychom mohly dát další akci, už ji mám vymyšlenou."
,,Dobře, budu se těšit. Zatím se měj Mari."
Odcházela od skříněk a já se za ní díval a usmíval se. Měl jsem dobrotu náladu a Marinette mi zpříjemnila čekání na šerm.Večer
Studený vítr mi do tváře vál, vločky sebou také vzal a s mými vlasy si jak dítě hrál.
Ležel jsem nahoře Eiffelovy věže a koukal na nebe, moc hvězd vidět nebylo kvůli mnoha světlům, ale nevadilo mi to. Všechno bylo v pořádku a k úplnému štěstí mi chyběla jen beruška. Když jsem si na ni vzpomněl, musel jsem se usmát.
Myslel jsem si, že přijde, ale zřejmě si chtěla jen hrát, s mým srdcem.
Když už mé tělo přemáhal spánek slyšel jsem hlas, nádherný jak měsíční svit.
Už i moje myšlenky měly romantický nádech a nedalo se to poslouchat.
,,Beruško? Copak tu děláš uprostřed noci?"
,,Ahoj kocoure, potřebovala jsem si vyčistit myšlenky. Jsem ráda, že tě tu vidím po tak dlouhé době, chodíš sem často?"
Zavrtěl jsme hlavou v jasném nesouhlasu.
,,Ne, přemítal jsem nás životem a zjistil, že moje myšlenky se zbláznily. Tak často myslím na svátek zamilovaných, že už moje myšlenky skládají zamilované verše."
,,Zní to vtipně."
,,Ale není, nedá se to poslouchat. Pojď, sedni si věděl mě, není kam spěchat."
Nesedla si, moje srdce smutně poskočilo a já si povzdechl.
,,Děje se něco kocoure?" Její hlas zněl ustaraně.
,,Valentýn se děje beruško. Možná sis ještě nevšimla, ale od prvních dní co jsme se poznali tě miluju. Ty se mi však straníš, ale i když čas zabíjí všechny rány, zabije duši."
,,Kocoure ty víš, že za to nemůžu. Lásce neporučíš. Jsi skvělý kamarád a vždycky budeš můj parťák."
,,Kdo to je beruško? Tebe přeci nikdo nemůže odmítnout, vždyť jsou krásná, chytrá, dokonalá."
,,Nemůžu ti říct jméno, jinak ho potká neštěstí a buďte ještě menší šance, že budeme spolu."
,,To je chytré, takže do něj budeš bezhlavě zamilovaná navěky?"
,,Láska je vrtkavá, ale myslím, že ano. Nevidím jen moc často, ale každá vteřina kdy jej spatřím se cítím kouzelně, srdci mi buší v hrudi. Úžasný pocit."
Znal jsem jej až moc dobře. Přál jsem si znát jméno toho mladíka, který ukradl srdce mé berušky.Vypadalo to, že tento Valentýn strávím sám obklopen dopisy, které nečtu. Otcem, který nemiluje a láskou, která proletěla okolo mne.
,,A Valentýn s ním slavit budeš?"
,,Vesměs ano, poslední dobrou se vídáme téměř každý den stáváme se většími přáteli. Kocoure budu muset jít, mám ještě práci."
A zmizela bez rozloučení ve tmě pod věží. V očích jsem cítil slzy, cítil jsem se zrazen a trpěl jsem posedlostí zneškodnit svého protivníka. Alyu s Ninem s pomocí Mari dám dohromady ještě před Valentýnem a zbytek času budu s beruškou, ona nakonec bude má.T
ak, upravená verze je zde, poupravila jsem jen tu Ladynoir část 😏 pro toho kdo si nevšiml 😊 tak později dnes ještě jedna.
Chceme sladkou a nebo spíše vtipnou??🤔😅❤
Komentáře, votes, cokoliv pište, budu vděčná💜😏
ČTEŠ
Mise Valentýn
FanficCo všechno se může stát v období Valentýnském? Může se z lidí, kteří se zdají být sobě lhostejní, stát pár. Alya s Ninem se prvních kroků bojí, radši tiše sledují toho druhého a doufají v zázrak. Právě Valentýn je jedním z období kdy se zázraky dě...