,,Sleduj Alyo, tamhle sedí Adrien s Ninem, nepřipojíme se?"
,,Předtím to kino bylo domluvený takže se vsadím, že i tohle. Z tohohle se nevykecáš Marinetto. Co kdybych řekla, že tam nejdu?"
,,Nevadilo by mi to, protože já bych šla bez tebe a navíc jak tě znám, půjdeš i když si myslíš, že se ti nechce. Nemůžeš odolat."
Založila si ruce na prsou.
,,Sleduj."
,,Jsem zvědavá jak dlouho to vydržíš."
Řekla Marinette a už si to šinula ke stolu Adriena s Ninem. Adrien ji pustil si sednout jako gentleman a všichni tři se pustili do vášnivé debaty. Užíval jsem si Alyin pohled na nás a Marinette zřejmě taky. Byl jsem si jist, že Alya přijde a jako obvykle jsem měl pravdu. Za pár minut si to se zarudlým obličejem přicupitala.
,,Můžu si přisednout?"
Nino dle mého vzoru ihned vstal a nechal Alyu ať si sedne vedle Mari a něj.
,,Ještě jednou mě takhle někde ztrapníš a přísahám, že tě zabiju nebo alespoň pohmoždím, že se týden nebudeš schopná pohnout!" Zasyčela Mari do ucha tak, abychom to my dva slyšeli. Mně to přišlo vtipné, ale když jsem kouknul na Nina viděl jsem, že si není jist jestli to Alya myslela vážně a hrála to dosti přesvědčivě.
,,Tak to si už můžeme objednat lidi." Potřeboval jsem nějakou normální frází smést tu tichou chvíli, která se mezí námi rozhostila.
,,Myslím, že nám to vychází Mari."
Zašeptal jsem jí to do ucha a ona přikývla. Každý jsme si vybírali něco co si dáme tady v kavárně.,,Dobrý den, máte vybráno?" Přišla mladá servírka, usmívala se na všechny okolo a jako vždycky nejvíce na mě, docela mě to iritovalo, ale nemohl jsem s tím nic dělat. Seděl jsem tam jak pecka a mlčel. Když konečně přesunula svůj svlékací pohled na Nina, oddechldechl jsem si
Rozhlédl jsem se a ostatní kývli, že si můžeme objednat.
,,Takže já si dám jednu melounovou limonádu." Začal jsem naši objednávku.
,,Já bych prosila o jahodový smothie." Řekla Marinette tak uhlazeným a perfektně nacvičeným hlasem mladé diplomatky až mi přejel mráz po zádech.
Alya si objednala mojito či co a Nino čokoládový milkshake.
Následně tam Alya s Ninem rozpoutali konverzaci na téma Star Wars a já s Mari jsme tam seděli jak idioti.
Když se na tento den podívám zpětně, Mari měla od této chvíle jen smůlu.Když nám servírka nesla pití zakopla na rovné podlaze a Alyino mojito plus moje limonáda skončily na Marinettiným tričku. Určitě to muselo být značně nepříjemné, ale jsem kluk, řekněme si pravdu, byla to sranda.
Nikdo se však v tu chvíli nesmál. Servírka se omlouvala a donesla Mari, ze které kapala voda na všechny strany, kapesníky. Nepomohlo to.
,,Ukaž, půjčím ti košili." Svlékl jsem si svoji bílou košili a zůstal tam sedět jen v tričku. Děkovně kývla a vyběhla se převléct na záchod.To čekání mi přišlo nekonečné, ale moje košile jí slušela, byla sice věští, ale opravdu v ní vypadala pěkně.
Ta servírka nám donesla další limonády na účet podniku a asi stokrát se omluvila Marinette za potíže. Bylo na ní vidět, že ji to mrzí a Mari se usmála a řekla, že to nevadí i když ve skutečnosti skřípala zuby vztekem.
,,Takhle bychom se mohli scházet častěji, co říkáte?" Navrhl k mému překvapení Nino.
,,Klidně, příště můžeme někam kde se i tančí, někam do klubu." Navrhla Alya a já se v duchu divil jak jsou pro sebe stvoření.
,,Můžeme, nevadí mi to, pokud tam zas nebude nějaká servírka level tahle kráva." Kývla směrem o ní, ale už se smíchem.
Já přikývl na souhlas.
Dál jsme nechali náš nápoj kolovat, abychom mohli všichni ochutnat.
Dál jsme se ještě bavili o škole a dalších nudných tématech, ale mně a Mari to bylo jedno. Náš plán se nám dařil extra dobře.Jsem zpět s jednodenní kauzou, za kterou se omlouvám 🤕 bohužel to není taková pohoda jako před Vánoci, kdo jsem měla hodně času. Teď je ho míň a taky se mi moc nechce😂 prokrastinuju jak divá lidi, vyvarujte se prokrastinaci!!👌 je to zlo😈😂👌
Btw komentáře jsou vítány😵 vlastně jsou nutné!😅🤔 bez komentářů není další kapitola❤👌
Tak zas zítra, páčko💪🍉
ČTEŠ
Mise Valentýn
FanfictionCo všechno se může stát v období Valentýnském? Může se z lidí, kteří se zdají být sobě lhostejní, stát pár. Alya s Ninem se prvních kroků bojí, radši tiše sledují toho druhého a doufají v zázrak. Právě Valentýn je jedním z období kdy se zázraky dě...