Vattacukor || Codomo Dragon 【meN meN & Hayato】

102 13 3
                                    



Nem tudom ki rakott az ebédes asztalra poharas vattacukrot, de szeretném megáldani a nevét. Gyorsan lenyúlok hármat, mielőtt a többiek is észrevennék. Levágom magam az egyik kanapéra, és felbontom az elsőt. Megcsap a tömény cukor és ízesítő felhő, mire összefut a nyál a számban. Kiszedek egy kisebb pamacsot, és a számba rakom, az édesség azonnal elolvad, és kellemes gyümölcsös ízt hagy a számban. Több, mint valószínű, hogy ez annyi gyümölcsöt látott életében, mint én delfint az utcán sétálni sétálni.

Az első pohár ki is ürül, amikor meghallom a srácok hangját a folyosóról. Mint az elmegyogyóból szabadult vadbarmok. Hölgyeim és Uraim, a Codomo Dragon.
Mit sem törődve fiúkkal, állok neki az epres pohárnak. A számnál kétszer akkora  felhőcskét próbálok eltűntetni, sikertelenül. Látom, ahogy meN belép, és elneveti magát, ahogy látja a szerencsétlenkedésemet. Egy lépéssel itt terem, leül szorosan mellém, átkarolja a derekamat, és nagyra nyitott szájjal tűnteti el a rózsaszín vattát.

Egy pillanatra megilletődök, amikor érzem, hogy az ajka az enyémhez ér. Akaratlanul, vagy akaratlagosan, nem tudom, rádásul meN kavargó gondolatokkal hagy ott a kanapén, amikor Chamu és Yume is belép a szobába.

Dühösen veszem észre, hogy a poharam üres, a basszeros kezében pedig a maradék epres vattacukrom van.
-Te barom, add vissza! Az epres a kedvencem! – ordítok rá, ő viszont rám sem bagózik, egy mozdulattal tünteti el. Minden, amit láthatok, ahogy lenyalja az ajkát, és egy pillanatra haragudni sem tudok.
-Nekem is. – A tekintete megához láncol, elbűvöl, és ha Kana nem vágna hozzám egy lazacos onigirit, ezúttal én támadnám le ilyen orvul.

Visual Kei SzöszökWhere stories live. Discover now