~Lisa szemszöge ~
Ma reggel is az ébresztö hangjára keltem. Hurrá. Kikászálódtam a pihe-puha ágyamból. De mikor kimentem a fürdöbe szabályosan szívrohamot kaptam. Borzasztoan néztem ki. Gyorsan embert varázsoltam magamból és lementem reggelizni. Anyuék korán elmentek ügyeket intézni ezért csak egyedül voltam. Meg a kutyusommal. Van egy labradorunk, Herceg. Nagyon szeretem. Adtam neki enni és én is hozzáláttam a reggelimhez. Miután megettem, elhatároztam, hogy ma elmegyek sétálni és körülnézni a környéken. Gyorsan felvettem egy farmer rövidnadrágot és egy ujjatlan felsöt, majd gyorsan felvettem a vans cipömet. Vittem magammal Herceget is. Bezártam a lakást és elindultam. Épphogy kiléptem megéreztem a napfényt. Imádom a nyarat. Felvettem a napszemüvegemet, és elindultam Herceggel sétálni. Még csak szomszéd háznál jártunk, mikor Herceg meglátott egy macskát. Nagyon utálja öket. Egy eröset rántott rajtam mire én egy hatalmasat sikítottam és a földre estem. Herceg meg szaladni kezdett. Erre nyitódott a szomszéd ház ajtaja. Úgy tünik tényleg nagyon nagyot sikíthattam.
- Hát te meg miért ordibálsz?
-Igen köszi jól vagyok nem tört el semmim és még élek.....barom
-azért a hallásom még jó
-jólvan, jólvan boccccs......
-Na de tényleg mi történt?
-Elveszett a kutyám
-Awwwww..... a szegény kis Hercegnö elvesztette a kutyuskáját-mondta nyálas hangon.
-Tudod mit? Hagyjuk.... Ha ekkora barom vagy inkább menj vissza aludni.
Elrohantam és nekiálltam megkerseni a kutyámat. Vagy 15 percig keresetem majd egy parkban találtam meg egy fa aladt aludt.
-Jajjjj te kis butus-simiztem meg a buksiját.
Hazamentünk,illetve akartunk. Az a barom ott ült kint a verandán.A szememet forgatva sétáltam el mellette.
-Nocsak a Hercegnö megtalálta a kutyuskáját-erre Herceg mordult egy hatalmasat, mire a fiú szemében félelmet véltem felfedezni.
- Nocsak a Herceg fél a Hercegnö kutyuskájától.
-A Hercegnö pedig megmondhatná a nevét hogy a Hercegnek ne kelljen állandóan Hercegnönek hívnia.
-Nekem tetszik ez a becenév. De amúgy Nagy Lisanak hívnak. Most te jössz.
-Kovács Dávid.
-Rendben, de ha most megbocsátasz a Hercegnönek sürgösen sorozatot kell néznie-erre csak nevetett.
Bementem a lakásba. Anyuék még mindig nincsenek itthon. Juhéj. Neki is álltam sorozatot nézni. Már éppen belemerültem mikor a telefonom hirtelen megszólalt. De olyan hangosan hogy szivrohamot kaptam. Megnéztem, a Facebookról jött értesítö. Valaki ismerösnek jelölt. Megnyitottam és láttam, hogy.................................
Sziasztok!
Na itt az elso rész☺️
Remélem tecccik, ha igen akkor voteoljatok és komizzatok ⬇️
Na byeeeeeeeeeeeee 🖖🏻👋🏻🤙🏻
YOU ARE READING
Az új szomszéd...
Teen FictionMikor Liza új környékre költözik, minden megváltozik. És még ott van a gólyatábor is.....