~ Liza szemszöge~
Hoztam popcornt és kólát. Elindítottuk a filmet. Már a második filmnél jártunk, mikor teljesen eluntam magam.
L.: Unom az agyamat...
D.: Beszélgessünk
L.: Hát jooooo..... képzeld hamarosan kezdödik a gólytábor.
D.: Ááááá..... szóval 15 vagy...
L.: igen, de nem említettem?
D.: Nem emlékszem...
L.: és ha már itt tartunk....te?
D.: én mi?
L.: hány éves vagy te bolond?
D.: 16. Szóval én most kezdem majd a 10.-et.
L.: Király... akkor legalább nem leszek teljesen egyedül
D.: Véletlenül se hagynálak egyedül...
Áttette a kezét a vállam felett és belepuszilt a hajamba. Kicsit meglepödtem,de aztán mégis folytattuk a filmet.~2 héttel késöbb~
Mostmar teljesen simán megvagyok egyedül. Dávid mindennap itt csövezik nálam, és már nagyon jól összebarátkoztunk. Konkrétan mindent tudunk a másikról. Most éppen az ágyamon ferengett míg én a ruháimat pakoltam a gòlyatáborba. Nagyon izgultam de nagyon örültem is,hogy kicsit kimozdulhatok otthonról. De azért 1 hétig hiányozni fog Dávid......igen ez alatt a 2-3 hét alatt megkedveltem, söt lehet,hogy jobban megkedveltem mint barátot....de biztos fog találni valakit aki hozzá illik. Bár még mindig Hercegnönek hív, söt sokszor itt is alszik.
D.: Min gondolkozol Hercegnö?
L.: Honnan veszed, hogy gondolkodom?
D.: Hát csak mert már vagy 5 perce állsz a szekrényed elött de semmi új nem került bele😂
L.: oooooo.....
D.: Na mi jár a kis fejecskédben?
Ledobtam magam mellé és csak a plafont bámultam.
L.: Tudod azért hiányozni fogsz...
D.: Te is nekem, de amúgy van egy meglepim
L.: Mi????? Mondd el léccciiiiii
D.: Az, hogy meglepetés, melyik betü nem világos. Vagy a szó jelentését nem érted-röhögött az arcomba.
L.: Fúúúúj leköptél.....
Ekkor közel hajolt hozzám és mikor már csak pár centi választotta el az ö arcát az enyémtöl mikor.........................................
Szijasztok🙂
Tudom eleg bunkosag igy abbahagyni egy reszt de hat most ez van😂😁😁
De nagyon koszonom, hogy olvassatok a sztorit❤️❤️🧡
Na byeeeeeeeeeee👋🏻💘
YOU ARE READING
Az új szomszéd...
Teen FictionMikor Liza új környékre költözik, minden megváltozik. És még ott van a gólyatábor is.....