9. Rohadj meg :)

107 6 3
                                    

~Reggel~

Reggel arra ébredtem, hogy valaki rázogat.

-Mit akarsz?-kérdeztem azt a személyt aki háborgatott.

-Kelj fel Csipkerózsika, lekésed a reggelit

-Köszi, hogy szóltál Anna.

Kimásztam az ágyból felöltöztem és Annával elindultunk abba az épületbe, ahol megkaptuk a reggelit. Alig ettem néhány falatot, mikor felálltam és "sétálni megyek" címszóval elindultam a partra. Kiskoromban is sokat jöttünk ide nyaralni. Levettem a cipőmet és belementem a vízbe. Csak néztem a vizet, és a kedvenc dalomat dúdoltam. S észre se vettem, de a könnyeim folyni kezdtek. Majd hirtelen a semmiből egy kezet éreztem a vállamon.

-Minden oké?-kérdezte egy ismerős hang.

-Nem, semmi sem oké-nevettem fel kínomban.

Hirtelen az idegen megfordított így bele néztem azokba a szép barna szemeibe.

-Tegnap nem mutatkoztam be. Horváth Márk vagyok.

-Nagy Liza.

-Na akkor most mesélj Lizus, mi a nagy baj?

-Hosszú történet és most nem is igazán szeretnék róla beszélni.

-Akkor mit szeretnél?

Mielőtt gondolkodtam volna, közelebb léptem hozzá és megöleltem. A könnyeim megint potyogni kezdtek, mire Márk elkezdte a hátamat simogatni.

-Sshh, semmi baj. Itt vagyok. Nekem bármikor beszélhetsz bármiről, vagy bárkiről oké?

-Oké, és köszönöm.

-Igazán nincs mit.-nyomott egy puszit a fejem búbjára.

-Na most egyedül hagylak jó?

-Oké köszi.

Elindult vissza a kempingbe. 2 percre rá megint lépteket hallottam.

-Na mivan már most hiá...-fordultam meg, gondolván biztos Márk jött, de tévedtem.

-Te mit keresel itt?-kérdeztem flegmán

-Na, mivan Hercegnő, mi ez a flegmaság?-kérdezte Dávid.

-Nem tök mindegy neked? Nem is értem miért vagy itt. A barátnőd biztos hiányol-ezzel felálltam és a csodálkozó Dávidot magam mögött hagytam.

Megint sírni kezdtem. Azért még hallottam ahogy Dávid káromkodik és futni kezd felém, ezért én is futni kezdtem.

-Liza állj meg kérlek!

-Minek?

-meg akarom magyarázni!

-Nem kell, ne aggódj. Csalódtam már emberekben, nem is egyszer. Nem is értem mire számítottam.-ezt már Dávid szemébe mondtam.-Hogy majd te más leszel? A francokat! De akkor miért csókoltál meg ha barátnőd van? Ha?

-Figyelj, ez..

-Ez mi? Nem az aminek látszik? Ugyan már! akinek azt mondod, hogy "Én is szeretlek Kicsim", és megcsókolod az tuti a barátnőd. Szóval, van barátnőd csak nem szóltál, és még meg is csókoltál. Szép volt.

-Kérlek beszéljük meg Hercegnő.

-Ne hívj így! Vagy legalább is ne engem. Hanem a barátnődet!

Ezzel faképnél hagytam.




-------------------------------------------

Hali mindenki :)

Itt is lenne az új rész, remélem teccett :)

All the love    -H.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az új szomszéd...Where stories live. Discover now