(2)

213 15 7
                                    

წინა თავში:
- ჰომ გითხარი ბიჭებთან ერთად წამოსულიყავი ლოსანჯელესიდან? - მიწას მოვწყდით თუარა მაშინვე ყვირილი დაიწყო დონგჰამ
- ბატონო დონგ..მესმის მაგრამ..
- რა მაგრამ? კინაღამ მოგკლეს!
- და ვინარიან საერთოდ ? რატო დამზდევენ? ან ვისუნდა ჩემი მოკვლა? - მეც არჩამოვრჩი და ყვირილი დავიწყე
- ბატონო დონგჰა გეყოთ.. სჯობს "ემდიში" მივიდეთ და იქ განვიხილოთ ყველაფერი.. - ჩაერთო საუბარში უცხო კაციც, დონგჰაც გაჩუმდა, მეკიდე ვფიქრობდი ვის უნდოდა ჩემი სიკვდილი
*************
Kai's POV
სიჩუმე,სიჩუმე და ისევ სიჩუმე!
ეს უკვე ნერვებზე მოქმედებს..
სასწაულ დაღლას + უდიდესი ცნობისმოყვარეობა + ნერვების დღლიზვა + სულ ცოტა შიში + უძილობა = კიმ ჯონგინი
ტელეფონში სუჰოს 78 ესემესი და 28 გამოტოვებული ზარი მაქვს.
მენეჯერმა მითხრა რომ არ ვუპასუხო.. მგონი ჯობს ტელეფონი საერთოდ გამოვრთო..
მანქანაში ისევ სიჩუმეა.. ერთი სული მაქვს როდის მივალთ იმ "მოიცადე და მალე ყველაფერს გაიგებ" ადგილას...
უამრავი კითხვა მაქვს რომლებზე პასუხს არავინ მცემს.
ვისუნდა ჩემი მოკვლა? რატო? როგორ? რატომ არუნდა ვუპასუხო სუჰოს ზარებს? სადმივდივართ ახლა? ეს კაცი ვინაა მენეჯერის გვერდით რომ ზის? რასნიშნავს "მოიცადე და მალე ყველაფერს გაიგებ"? ვინიყო ის გიჟი გოგო? მაგრაამ ბოლო კითხვას მგონი პასუხს მეთვითონაც ვცემ. დიდი ალბათობით დაქირავებული ჯაშუში ან რაღაც ესეთია. იმკაცმა მითხრა რომ მეი ერქვა.
გონებაში ნელა ვახვევ სცენებს უკან.
საყვარელი იყო.. თან მაგარი ტანი ქონდა.
ეხლა წარმოვიდგინე სეჰუნის სახე და სიტყვები : "ღმეეერთო ქაიი, გამოუსწორებელი მქალთანე ხარ!"
ვიცი!
ამასობაში მანქანა ქალაქის გარეუბანში, დიდი შენობის წინ გაჩერდა. მანქანის კარები ვიღაც შავ სმოკინგში გამოწყობილმა კაცმა გაგვიღო.
დონგჰა და ის კაცი უხმოდ გადმოვიდნენ. მეც მათ მივბაძე.
მაღალი და განიერი შენობის წინ ვიდექი , თავზე დიდი ასოებით გამოსახულიყო "MD" .
შენობაში შევედით და მეოთხე სართულზე ავედით. უცხო კაცი კაბინეტში შეგვიძღვა და მაგიდას მიუჯდა. ჩვენკი გვანიშნა რომ მის წინ დავმსხდარიყავით.
- ალბათ დიდ გაურკვევლობაში ხარ ქაი- დაიწყო ლაპარაკი უცხო კაცმა
- დიახ- მოკლედ მოვუჭერი
- პირველიგში გეტყვი რომ ჩემი სახელია ჩანგბინი, ემდის სააგენტოს მმართველი ვარ, ალბათ მიხვდი რომ ეს სამოდელო სააგენტო არ არის - თავი დავუქნიე და ვანიშნე გაეგრძელებინა. დონგჰა ხმის ამოუღებლად იჯდა.
- ჩვენი სააგენტო ასევთქვათ.. იცავს აიდოლებს ყველანაირი საფრთხისგან. რამდენიმე თვის წინ ვიღაც ტიპი გამოჩნდა - ის სკამიდან წამოდგა და დიდ ეკრანს მიუახლოვდა - თქვენ გითვალთვალებდათ... ექსოზე მაქვს საუბარი. - ეკრანს ხელი მიადო და კამერის ჩანაწერები გამოჩნდა. - თავიდან ეჭვი არ გაგვჩენია, ჩვეულებრივი ფანი გვეგონა მაგრამ შემდეგ ეს დავინახეთ - ეკრანზე მე და სეჰუნი მივდიოდით ქუჩაში, ღმეეერთოოოო მახსოვს ეს დღე.

ჩემი პირადი მცველი? (დროებით შეწყვეტილია)Where stories live. Discover now