Calvin Edison

0 0 0
                                    

      -Unde o fi?
      -Nu am idee,dar cred că știu pe cineva care ar putra ști.
       Mergem. Mergem. Ne oprim. Intrăm. Eram în locul celor lor pierduți. Boli în dreapta,certuri în stânga și în față era doctorul Calvin.
      Un om înalt,agitat și ocupat se învurtea în virtutea meseriei sale printre cei ce nu mai aveau ce da.
     -Doctore!
     -Bună,Mike! Nu te.am văzut de mult. Cu ce te ajut? Cine și unde te.a mai împușcat de data asta,deși pari teafăr și nevătămat?
     -Vreau să te întreb ceva,dar nu aici.
     -Ok! Vezi ușa aia? Ieși pe acolo cu tot cu amicul tău și vin și eu în 10 minute.
     Am tăcut. Mergem. Mergem. Deschidem ușa. Ne trezim pe o străduță îngustă. Liniștea domnea. Apusul se apropia. Ploaia stătea să înceapă. Era o alee pustie. Nimeni și nimic nu se mișca pe.aici. Cum de Cool avea legătură cu un astfel de om? Calvin părea de treabă. Ușa se deschise. Doctorul ieși afară împreună cu o geantă. Vocea sa calmă îl definea.
      -Veniți! Îmi povestiți pe drum.
    Mergem. Doctorul conduce. Ieșim de pe alee direct în strada principală.
     <<O Doamne,n.am mai mers pe strada asta de când aveam 10 ani. S.au schimbat multe. Magazinul cu bomboane și jucării al domnului Calistra a dispărut, la fel și magazinul de instalații al bunicului Glen. Atâtea amintiri distruse de Admiși.>>
     -Stop!
     Vocea polițistului îmi era întipărită în minte. Înainte de.a apuca să fugim Calvin ne prinse de brațe.
    -Nu vă atingeți de ei!
    -Domnule doctor,știți pe cine apărați?
     -Da! Pe fratele meu și prietenul lui.
     -Nu! Aperi unul dintre cei mai cautați oameni din oraș.
     -Am nevoie de el pentru o intervenție la casa familiei McCoy.
      -Preabine atunci,pentru că ești un om de încredere,doctore,îl vei aduce la secție după intervenție.
      -Fii sigur de asta, Carl.
     Ne.am îndepărtat. Mergem. Mergem.
      -Jake,stai calm! Nu vei ajunge la poliție de mână cu mine. Acum,Mike,ce vrei să știi?
       -Cool,l.ai văzut? A dispărut acum 3 zile. L.am căutat peste tot.
        -Da! Ieri a venit la mine să mă întrebe dacă știu ceva despre tine. Cred că vă cautați uni pe alții prea tare. Am o idee. Ce.ar fi dacă...dar de ce.l căutați?
       -Iris are nevoie de el. Este într.o stare gravă.
       -Aha! Bine băieți,așteptați acolo!
    Eram în fața unei case. Familia McCoy era o familie normală,fără copii și falită. Eram ascunși în spatele unei tufe stufoase. Liniștea domnea. Nu.mi venea să cred că Mike este fratele doctorului Calvin Edison.
       -Jake!
       -Da?
       -Dacă tot ai aflat ceva despre familia mea,ai vrea să.mi zici despre ce familie vorbea Big X ?
      -Ce se întâmplă între Iris și Cool?
     -Nimic. Ce ai vrea să se întâmple între frați?
     Tăcere. Numai căinii se mai auzeau. Mike mă privea bănuitor.
     -Da...
     Cineva ne descoperise ascunzătoarea,erau Calvin și Cool. Cool părea schimbat,parcă nu mai era același băiat de 17 ani cu gânduri futuriste,acum parcă își pierduse sclipirea din privire.
      -Am auzit că m.ați căutat.
      -Da Cool,Iris are nevoie de tine.
     
     
    
  
   
    

Știam de la începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum