Alergam. Alergam. Alergam. Căutam. Vedeam lumina. Am dat buzna înauntru. Totul părea normal.
-Doctore!
-Calvin!
O bubuitură se auzi din spatele peretelui. O voce tremurată,abia șoptită ne vorbi cu teamă.
-Sunt aici!
Am alergat. Am spart ușa. Am rămas uimiți. Calvin era întins pe jos. În jurul lui erau 3 dintre păpușile lui Big X. Vocile lor semănau durere în sufletul meu. Ochii lor ,lipsiți de conștiință mă amenințau indirect.
-John,ți.am zis că vor apărea!-râsete-
-Ce naiba mai căutați?
-Pe tine!
-Șeful vrea să te vadă distrus.
-Mi.a lăsat mie această onoare. Pe el!
<<Zoe.. >>
S.au năpustit asupra noastră. Mike îl căra pe Calvin. Cool se ferea de lovituri,dar degeaba,a fost izbit de perete. O lamă strălucea. Se plimba cu bestialitate prin aer. Mă feream cum puteam de strânsoarea celuilalt. Zoe era calmă. Strigam .Nu mă auzea.Cool era legat. Eram prins. Josh se pregătea să mă străpungă cu lama cuțitului său. Ușa se trânti cu putere de el. Cazu. Mike intră. Alergă .O prinse pe Zoe. O trânti la pământ. O lovi. Degeaba,nu.mi dădea drumul. Cel care.l legă de Cool se năpustise asupra lui Mike. Dar fu lovit cu piciorul în burtă și se prăbuși. Mike o luă pe sus pe Zoe și fugi. Atunci am fost eliberat. Am fugit să.l eliberez pe Cool. Am ieșit. Banda lui Big X dispăruse. Zeci de ochi speriați mă priveau.
-Unde.s restul?
Un deget slab era întins spre tavan. Am urcat cu Cool în cârcă. Un bec slab lumina etajul. Liniștea domnea. Mike încerca să.l reanimeze pe Calvin.
-Va fi bine?
-Da. A încasat multă bătaie. Măcar o avem pe trădătoare legată de calorifer.
Vocea ei umplea încăperea. Se agita. Se zbătea.
-Ce naiba a fost în capul tău?
-Nimic,ca de obicei...
-Vă cunoașteți?
-Să zicem că suntem comuni...
-Taci!
Am lovit.o cu piciorul și nu regret.
-Despre familia asta vorbea Big X?
-Nu!
-De ce minți?
-Taci!
-Nu! Să afle...
-Taci!
Am lovit.o mai tare. A leșinat .
-Jake!...
CITEȘTI
Știam de la început
PertualanganÎntr.o lume a roboților și.au făcut loc niște rebuturi umane,care fură,lovesc,dar trăiesc și luptă pentru libertatea rasei lor