Lumima era stinsă. Liniștea era întreruptă de țipetele,plânsetele și tristețea celor ce n.aveau somn. Înaintam. Cool era nepăsător. Cineva alerga. În capătul coridorului era o fată speriată. Când ne văzu se prinse de piciorul lui Mike.
-Cine naiba?...
-Te rog nu! Nu da! Nu și tu! Mike!
-Diana?
Mike se aplecă și o ridică. O ținea de umeri. Mergeam. Mergeam. Ne oprim .Intrăm. Iris nu dormea. Stătea în liniște. Lumina intrată pe fereastră lumină doar chipul ei umflat. Cool o luă în brațe.
-Cool!
-Sunt aici.
-În sfârșit...
-De ce m.ați adus aici?
-Terapeutul meu...mi.a zis că ești singurul care mă poate ajuta cu adevărat.
-Da... Iris,nu pot! Nu te pot duce nici la mama,nici la tata. Săptămâna asta am încercat să dau de ei,dar fără rost. Admișii au ajuns deja la ei. E prea ...
-Nu zi cuvântul ăla! De ce să.și dorească Admișii să ajungă la ai voștri?
-Vezi tu,Jake,familia noastră nu era una normală... Mai ții minte compania Future is Today? Cred că da,părinți noștri,Natașa și Edgard May,erau în spatele ei. Se pare ce ideile și planurile lor întreceau gândirea Admișilor. Credeau că ar putea influența populația...
-Așa că i.au făcut să dispară...îmi pare rău.
-Să nu.ți pară,ai în spate aceiași poveste și nu.ți mai plânge nimeni de milă.
-Iris...Ce s.a mai întâmplat?
-Ce s.a mai întâmplat? Eric a fost omorât.
-Poftim?
-Da.
-Stați! Eric Hall era singurul terapeut din oraș? O Doamne!! Calvin? Unde.i Mike?
Am ieșit. Alergam. Îl strigam. Nu mă auzea. Coboram. Urcam.
CITEȘTI
Știam de la început
AventuraÎntr.o lume a roboților și.au făcut loc niște rebuturi umane,care fură,lovesc,dar trăiesc și luptă pentru libertatea rasei lor