Писъкът от коридора

24 8 0
                                    

Всички бяха по леглата си, всички сънуваха сладките си сънища. Докато не чуха един писък идващ от коридора. Пепеляшка се събуди, светна нощната лампа за да събуди Юри, но нея я нямаше и хукна към коридора, а в ръката си държеше един нож, тя го скри зад гърба си, но когато отвори вратата на стаята си видя че и другите се бяха насъбрали малко по далеч от нейната стая. Тя се успокои и отиде при тях. Погледна и видя едно младо момиче да лежи на земята. Целите и дрехи бяха в кръв, но имаше и нещо по ужасяващо. Кракът и беше отрязан, посинял и седеше малко по надолу от трупа. Този крак беше окован с верига. По ръцете и имаше синини и рани, очите и бяха в кръв. Една жена се наведе и помръдна кръвтта с химикалка.
-Кръвтта е още прясна, убиецът не е стигнал дълеч. Мариан, Дейвит и Мария. Разпръснете се и намерете убиеца. -разпореди тя, тримата човека тръгнаха. Пепеляшка стоеше вкаменена от ужас. До сега не е виждала такова нещо. -Всички добре ли са?-попита жената, но хората бяха твърде травмирани за да и отговорят, само едно момче се усмихна.
- По добре от всякога!-тогава всички впериха поглед в него. -какво, все пак сме тук за да убиваме, нали! - той се усмихна още по широко, Пепеляшка обаче забеляза нещо малко и не значително, което другите не видяха, на ръкава на блузата си той имаше капка кръв. Пепеляшка ококори очи и се върна в стаята.

The KissDonde viven las historias. Descúbrelo ahora