Беше 13ч. Джон, Пепеляшка и Юри бяха в стаята.
-Ти каза че знаеш кой е убил онова момиче...-каза Джон плахо.
-Да, видя ли онова момче което вчера беше твърде доволно, то имаше капка кръв на ръкава на блузата си-всички се спогледаха. Дали това беше истина не знаеха, но само едно им идваше на ум, дали Пепеляшка не ги лъже, защо трябваше да и вярват, та те я познаваха едва от вчера. Всичко беше толкова подозрително, до сега всичко беше на ред изведнъж дойде тя и станаха тези неща, дали всичко това не бе тятар от нейна страна.
-Сигурна ли си, това е Рандъл... Той си е странен попринцип-каза Юри, като чели знаеше нещо повече за случилото се онази нощ.
-Има само един начин да разберем кой е, но ви питам едно нещо, готови ли сте да платите цената?
-Каква цена, какво имаш впредвид-попита Джон. Беше леко напрегнат, заради ситуацията. Но точно преди Пепеляшка на отговори на неговият въпрос някой почука на вратата им.-Влез.
-Събират ни спешно в хола...-каза едно момче с черна коса.
-Идваме -отвърна Юри и погледна часа. Вратата се затвори и те пак останаха сами-странно, да видим ли какво става?
-Хайде да разберем -каза Пепеляшка и те хукнаха към хола. Всички се бяха събрали, чудеха се какво става. Напрежението беше голямо. Изведнъж жената с къдравата коса излезе на пред, всички млъкнаха. Бяха в очакване...
-Здравейте, събрахме ви тук за да ви кажем, че имаме измамник при нас, нека всички да бъдете нащрек, ако забележите нещо ни докладвайте. Тази нощ пак е имало убийство.-въздъхнатя-някой е убил един скъп за наш член Лия Сийвър. Молим ви да внимавате, обучението за което сте дошли ще се по забави заради непредвидените обстоятелства. Може да се връщате по стаите си.
ESTÁS LEYENDO
The Kiss
RomanceКогато всичко върви добре започват убийствата. Пепеляшка, едно обикновенно момиче превърнато в домакиня и обект на подигравки бяга от дома си и отива в една къща с група хора. Там се запознава с Юри, нейната най-добра приятелка я предава, но как! В...