Тъмна стая

31 7 7
                                    

Започнаха тренировките на Пепеляшка и останалите. Всички взеха по един лък, за да могат да се упражняват, Пепеляшка се опита да хване правилно лъка, но не успя. Рандъл я видя, че се мъчи и отиде при нея. Хвана я за ръката за да и показа как се държи лък. Усмихна леко, но изведнъж набръчка  чело когато видя часовника на ръката му. Спомни си че и Юри имаше същият часовник и човекът който я качваше на влака, но не повдигна тема за това.
   Стана осем часът вечерта, всички се бяха прибрали по стаите си. Пепеляшка си взе душ и си легна завивайки се с топлите завивки. Настани се удобно и заспа.
    На Сутринта се събуди, но разбра, че е на земята. Опита се да си помръдне ръцете, но нещо я спря. Изведнъж лампата светна, тя видя че е в един килер. Ръцете и бяха завързани с окови, уплаши се. Изведнъж вратата се отвори. Тя ококори очи, влезе Юри. Пепеляшка се усмихна, защото си помисли, е дошла да я спаси. Обаче мислите и се изпариха, щом Юри залепи голяма усмивка на своето лице. Леко се помръдна, зад нея седеше Рандъл. Пепеляшка разбра че те са изиграли.
- Виж ти, какво си имаме тук.-каза Юри с леко дразнещ глас.- Тя извади един пистолет, отиде до нея и и прошепна- Много поздрави от мащехата ти.- допря пистолета до главата и, и я застреля.

The KissDonde viven las historias. Descúbrelo ahora