İki başlıklı bölüm. (Hiçbir şey, sadece repliğim.)(Nerede olursan Ol.)

67 3 2
                                    

Evet, keyfim birkaç haftadır yerinde değildi. Muhteşem bir haber alınca yeni bölüm yazayım dedim. Mutlu habere gelince ilk olarak ANNEANNEM HASTANEDEN ÇIKTI! İkincisi ise TÜRKİYE'DEKİ TEK SAM TSUİ VE KURT SCHNEİDER HAYRANI DEĞİLİM!!!!! Çok mutluyum, çok mutluyum, çok mutluyum. Neyse lafı uzatmaya gerek yok.

Bölüm şarkısı beni mutlu eden adamın olsun. Sam Tsui ve Kurt Schneider hayranlarına gelsin.

Videoda bulunan Ankara'lı ve İstanbul'lu iki arkadaşa gelsin.

Dünya'da bu şarkıyı dinleyerek aynı anda dans ettiğim insanlara gelsin.

Sam Tsui-Wherever You Are!

Bölümü şarkı ile ilgili yazmayı düşünüyorum.

Şarkının klibini de dinlemenizi öneririm.

O dilini çıkaran Sam'ciğe aşığım!!!

Sabah uyandığımda ciddi anlamda cover dinlemek istedim. Gidip YouTube'u açtım. En sevdiğim covercılara göz attım.

Tyler Ward yeni video atmamıştı, Alex G de aynı. Gittim Kurt Hugo Schneider'e. Aha, bu ne la? Wherever You Are? Dinleyelim hadi.

Aha, Türk var la videoda, hem de Ankaralı.

-....Just feel the music so you can join the party, wherever you are!...

Ana lan bir Türk daha. Hem de İstanbullu. Anaaa gidecem kalpten.

-...Wooooo, wherever you are...

-Wherever you gone, you don't have to be alone. Just know, just know, just know...

Şarkının sözleri harbi iyi.

Allah'ım forever feels demek ki buymuş. Gidiyorum. Kalpten. Ölürsem kalpten gidecrm zaten.

Müzik bitince tekrardan son ses açıp söylemeye başladım.

O sırada kılzar da odaya girdi ve onlar da katıldı.

Lan, iki hafta önce eklenmiş. Keşke iki hafta önce öğrenseydim de video atsaydım.

Neyse Allah'tan iki Türk kızcağızımız var da mutlu oldum.

Hemen telefonuma şarkıyı indirip okula doğru yola çıktım.

İnsan okula mutlu gidebilir mi?

Eğer kulağında bu şarkı varsa tabi ki de!

Şarkıyı hemen bizim kızlar, yani Derya, Hilal Ecem, Müge'ye attım.

Okula gittiğimde kapının önünde Whereever You Are! diye bağırdığımı fark ettim.

Birkaç kafa bana döndü ve gülümsedi.

-Aha, bir Sam hayranı daha. Vloggers bile olsan Sam hayranı oluyorsun, iyimiş.

Arkama döndüğümde sarışın bir kız gördüm.

-Alex Ribbons.

-Jane Smith.

-Biliyorum. Kim bilmez ki?! YouTubersın ve popülersin. Duyduğuma göre Kurt kadar takipçin vardır.

-Ah, 4.265.431 aboneyi mi geçmişim? Pek inanmam. Harbi la, benim kaç abonem vardı?

-Ah, demek ki bu kadar alçak gönüllüsün.

-Yani, sanırsam, aslında etrafımdaki insanlar benim egoist olduğumu söyler, bu daha yeni.

-Sen ciddi misin?

Whovian Vloggers ( Charlie McDonnel and Alex Day Fanfic.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin