Bad

93 3 6
                                    

Bölüm şarkısı;

The Cab-Bad

Sabah uyandığımda baktım ki dün rüya değilmiş.

Hemen odama geçtim ama uyuyan Charlie ile karşılaştım. Onu uyandırmamak adına kıyafetlerimi alıp banyoya girdim. Bugün ne sınavı vardı lan? Matematik miydi? Fizik miydi?

Her neyse olurken görürüm. Şimdiden en az 80 bekliyorum. Beyin bu demektir.

Her neyse giyindim ve çıktım.

Keşke çıkmaz olaydım.

Yani aslında çıktığımda sevindim de sayılır ama.

Yine de.

Siz merak edeceksiniz ne oldu?

Charlie tam uyanmış üstünü giyiniyordu ve abim içeri girmişti.

-Lan?! Bunun burada ne işi var? Bir de bu halde?

Charlie yarı giyinikti. Ben şikayetçi değilim gerçi.

-Abi, dün Charlie burada yattı.

-Lan! Benim kardeşimi almadan önce bana soracaksın!

-Ya salak abicim, ben de Charlie'nin yatağında yattım.

-Ah, tamam. Bu arada Charlie dün olanlardan dolayı özür dilerim.

-Sorun yok, seni anlayabiliyorum. Benim de kardeşlerim var.

Abim dışarı çıktı ve bende banyoya geri girdim. Charlie de üstünü giydi. Ben çıktım. Kahvaltıya indik. Sonra okula gittim.

Ah, bugün sınav yoktu, konferans vardı. Bir voleybolcu gelecekti. Ay işte sıkıcı geçecek. Ben de uyurum.

Chris ile beraber konferans salonuna indik. Kızlar bugün gelmemiş. E tabi konferans var, bende gelmem. Bir de sevgilin var. Kim gelir bee...

Her neyse geldi kadın konuşma yapıyor, soru cevap. Ben de uyucam. Koydum kafamı Chris'in omzuna.

-Ne oldu?

-Çıkalım mı?

-İzin yok.

-Tamam o zaman. Uyucam ben.

O da kafasını benim kafama koydu.

-Hadi uyanın!

Biri beni dürttü ve bende ancak uyandım.

-Ha?

-Hadi uyanın ya herkes gitti bir siz kaldınız.

-Chris.

-Ha?

-Hadi uyan, konferans bitmiş.

-Haa?

-Evet.

Chris ile uyandıktan sonra bizi dürtenin bizim okulun dedikoducu hocası Bayan Harwin olduğunu anladık.

-Ay, çocuklaaarrr yooksaa siz çıkıyomusunuuuuzz?

Chris ile biz şoka girmiş gibi hocaya baktık. Sonra birbirimize. Ve sonunda dayanamadık patladık. Biz bir gülüyoruz bir gülüyoruz. Kadın bize tip tip bakıyor.

-Hocam, valla ben bu şekilsizle çıkacağıma gider ağaçla çıkarım daha iyi.

-Sanki senin gibi sümüklüye bakan vardı.

-Hah, salak.

-Tamam anlaşıldı çıkmıyorsunuz.

-Dediğiniz gibi.

Whovian Vloggers ( Charlie McDonnel and Alex Day Fanfic.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin