"Jak bylo?" ozvalo se u kudrnáčova ucha, když vycházel hlavní bránou školních pozemků směrem domů. Večer jej čekala poslední směna, protože v klubu, kde dělal již druhým měsícem, došlo k hromadnému propouštění. Díky málo frekventovaným směnám se tak mohl připravovat na závěrečnou zkoušku posledního ročníku, ale zároveň kvůli tomu přicházel o peníze, které tak moc potřeboval. Proto se uchýlil k roznášení pošty brzy ráno, ale ani to mu nedokázalo obstarat potřebný výnos, aby kromě splátek, které splatit zkrátka musel, měl peníze i na plnohodnotnou stravu. Ne, když většina peněz na jeho jídlo padla na prášky nebo alkohol jeho matky. Poslední dobou jakoby ale Anne v žádném domě s číslem 285 ani nežila, protože ze svého pokoje kvůli zhoršujícím se stavům ani nevycházela, a tak ji Harry sem tam chodil kontrolovat, jestli vůbec dýchá. Nejednou se přistihl, jak přemýšlí o tom, jaké by to bylo, kdyby jeho máma zmizela z povrchu zemského. Vždy na sebe kvůli těmto věcem ale byl naštvaný, protože věděl, že takhle by nad věcmi přemýšlet neměl.
"Ale jo, dobrý, co ty?" objal se s Davidem kolem ramen a spěšně mávl na spolužáky, se kterými se nestihl rozloučit, protože oni měli namířeno na oběd, zatímco Harry domů. Potřeboval se naučit na několik testů čekajících na něj příští týden a taky si chtěl na chvíli lehnout kvůli noční a následné ranní směně.
"Pořád stejně. Vypadáš docela unaveně," konstatoval brunet vedle Harryho a poposunul si tašku na rameni. Šli docela rychle a moc nehleděli na okolí. Proto je po cestě dvakrát málem srazilo auto a nebýt závor u železnice, jistě by skončili pod vlakem.
"Oh, neříkej, že sis všiml," zasmál se Harry a z posledních sil vytvořil ďolíčkový úsměv, kterým nakazil i svého společníka.
"Promiň," povzdychl si David, "nemyslel jsem to tak."
"To je v pohodě, Dee, jen od pondělka jsem spal čtyři hodiny a pěkně dlouho zase spát nebudu a-"
"Já to chápu, Harry a nevím jak ti s tím pomoct, ale aspoň jsem ti vzal jídlo ať se najíš. Jo a mám v batohu i svačinu, co si vezmeš s sebou, jasný?" skočil mu David do řeči, když vcházeli do ulice, kde kudrnatý chlapec se svojí matkou bydlel.Věcí bylo, že David se ukázal jako skvělý kamarád a ačkoli ty Harry ve škole měl, nikdy se nikomu nesvěřoval tímhle stylem. Hnědovlasý mladík s oblibou v nošení vytáhlých triček taky nevěděl všechno o Harryho životě, ale znal Harryho problém s penězi a zároveň tušil, že s kudrnáčovou mámou to není tak, jak Harry tvrdí. Nehodlal se v tom ale vrtat, protože Harry se taky nevyptával na věci, které mu nebyly příjemné. Místo toho se David snažil být vždy po ruce ať už s jídlem pro Harryho, nebo výpisky z látek, které Harry probíral. Ačkoli byl brunet mladší než zelenooký, měl přátele v ročníku, do kterého chodil i Harry, a tak nebylo těžké sehnat to, co potřeboval. Největší problém pro Davida ale byly jeho city. Moc dobře věděl, že Harry neřeší, komu se kdo líbí, popravdě, na takové hovadiny neměl čas, a tak ani neměl strach z toho, že by jej zavrhl z tohohle důvodu. Spíš se bál cokoli naznačit, protože Harry neměl čas na plnohodnotný vztah, jaký si David vždy představoval a nechtěl jej tím zatěžovat. Čím častěji ale trávil se strhaným kudrnatým chlapcem čas, tím víc si uvědomoval, že nezvládne jen tak spát v Harryho peřinách a dělat, že je všechno v pohodě. Před Davidem stála otázka, která mohla ohrozit všechno, co si za tu dobu vybudovali nebo odstartovat něco nového - mnohem lepšího. Alespoň to si David myslel, když Harryho láskyplně přikrýval peřinou po té, co s ním strávil odpoledne nad biologií a dějepisem.
Ahoj :)
Na začátek se chci omluvit za případné chyby, nečetla jsem to po sobě moc pozorně, ale někdy během zítřka budu, takže to kdyžtak zpětně opravím.
K dílu... nevím, jestli to není moc krátké, možná by někdo uvítal dělší díly, ale snažím se to udržet ve "čtivé linii", jestli chápete :D
Děkuju moc za všechny komentáře a hvězdičky, protože je super pocit vědět, že se to někomu líbí.
Návrhy na vylepšení přijímám, momentálně jsem totiž v bodě, kterým se musím prokousat, abych mohla začít s novou zápletkou, takže... jo :)
mějte se
ČTEŠ
Employee / larry cz
FanfictionHarry se snaží uživit domácnost a neprozradit ostatním víc, než je potřeba. Lhát ale nejde napořád. cz larry příběh