cizinec

403 50 4
                                    

"Máš moc pěknou tvářičku, ukážeš mi víc?" ozvalo se u Harryho ucha, když bezmyšlenkovitě trhal boky obklopen davem dalších tančících lidí. Po té, co jej muž uchopil za pas a přitáhl si jej zezadu k sobě, chlapec rozjařeně vypískl, a když mu muž začal líbat krk, byl schopný se jen chichotat a dál vlnit svým tělem. Až o několik okamžiků později se otočil muži tváří v tvář a s opileckým úsměvem položil ruce na ramena cizince, za jehož hlavou spojil dlaně a užíval si velké ruce na svých bocích.

"Půjdeš se mnou?" promluvil muž opět tentokráte přímo do Harryho ucha těsně po té, co jej ožužlával svými rty a jazykem. Někde mezi Jackem Danielsem a Captainem Morganem v Harryho hlavě blikala červená kontrolka, která jako by chlapci říkala, ať nikam nechodí, ať se vymluví, ať uteče nebo jen tak dál tančí, vždyť je kolem něj tolik lidí, co by mu eventuelně mohlo pomoci, jenomže... S novými záblesky světel a změnou písničky na nějakou, kterou Harry neznal a připadala mu nudná, jako by ztratil potřebu tančit a náhle, z čista jasna se cizincova nabídka zdála neskutečně lákavá.

xxx

Z ničeho nic sebou Harryho tělo trhlo a on v úleku otevřel oči aby zjistil, že kouká do stropu a leží v... posteli? Náhlá chvíle uvědomění nebyla ničím příjemným. Jak se rozhlížel kolem sebe, snažil se přijít na poslední vzpomínku, kterou by si mohl pamatovat. Sakrasakrasarka. S nepříjemným pocitem si položil hlavu zpátky do polštáře a promnul si kořen nosu, aby zjistil, že mu vlastně vůbec není špatně. To se zdálo jako jediná pozitivní věc na tom celém, protože poslední, co si pamatoval, byl nějaký chlápek v košili, se kterým tančil. Hrůzné scénáře o tom, co se dělo později, si mohl jenom domýšlet. Pořád ale nepřišel na to, v čí ložnici leží a jediné, co jeho malou dušičku alespoň trochu uklidňovalo, byl fakt, že na sobě měl trenky i ponožky.

"Šípková Růženka se nám vyspinkala malinko do zelena," ozvalo se ode dveří, do kterých vstoupil někdo, koho by Harry čekal asi nejméně.

Ahoj :)
Zase přidávám po x dnech/týdnech, já vím, ale konečně jsem odevzdala ročníkovou práci, a tak mám čas na psaní něčeho jinýho než právě ní. Sice to teď bude hektický s uzavíráním známek a kdesi cosi, ale momentálně píšu jako divá, takže se můžete těšit na nové díly snad dřív než za další měsíc :)))

Harry se probudil v ložnici, kterou nepoznává, jejího majitele, který vešel do dveří ale zřejmě ano, tušíte kdo by to mohlo být? Dejte mi vědět.

poslední poznámka: když jdete pít, jděte minimálně ve dvou, černej trh pořád funguje a když už se nenajde někdo, kdo by chtěl vaše orgány, může se najít někdo, kdo by mohl stát o vás. a to ne ve smyslu, v jakém byste si přáli.

Employee / larry czKde žijí příběhy. Začni objevovat