"GÜÜNAAYYYDIIIINNN"
Jungkook kantinde oturan arkadaş grubunun yanına bağırarak oturunca hepsi birden göz devirdi.
"Hayırdır Tavşan moralin iyi"
Tae Hoseok'a yaslanmış çayını yudumlarken sırıtarak karşısında oturan Jungkook'a söylendi.
"Kötü mü olsaydı At hırsızı"
"YAAA HOSEOK BEN BUNU DÖVERİM!!! "
Hosoek ayağa kalkmaya çalışan sevgilisini belinden tutup dizinden birine geri oturttu. Tae sakinleşince yerine daha da sindi. Masa yüksek olduğundan kimse Hoseok'un dizinde oturduğunu göremiyordu. Bu yüzden rahatlardı.
"Hayırdır Kook cidden ne bu neşe"
Namjoon Jungkook'la konuşmaya dalarken Yoongi de bu esnada onun kekini aşırıyordu.
"Ya Allah Allaaaah olamaz mıı mutlu olamazmıyım yani? "
"Ay iyi tamam ne oluyosan ol amınakoyim"
Jungkook arkasına yaslanıp yeni gelen çayını yudumlarken telefonuna gelen bildirim sesliyle doğruldu. Jimin onu geri takip etmeyince hesap gizli olduğundan Jungkook'ta onu fake hesap açıp oradan takip etmişti. Bildirimleri de açık olduğundan paylaştığı resmin bildirimi ona geliyordu. Yanlız masada ki tek bildirim sesi onun ki değildi. Onula eş zamanda Tae'nin telefonu da ötmüştü. İkili telefonlarına gömülürken Jungkook resmin güzelliğine büyülenip sırıttı.
942 beğenme 497 yorum
Egoist ,işsiz , ruh hastası , tatlı bi sapığa sahip ama mutlu ^^
___________________________________________________
❤ | 💬
2 minutes agoChen2c: Şimdi bu cümleden işkillenmelimiyiz
Taelovehors: Kuşum noldu sana kim için bu sözler
Horsoektae: @/Taelovehors kuşun burdaA: Jiminnnn dmlerime baksaaaaa
J: O sana bakamaz tatlım belli ki başkasıyla meşgul
A: kessene sen sesini oynak
Yugyeomyug: Yugyeom bu fotoğrafa eridiii
Jiminsjams: Yine mükemmelsin oppa fan sayfamıza göz atarmısın seni seviyoruz
Suhohoho: Gülüşüne aşık olmam normal değil mi?
Chimprk: @/suhohoho hadi bee
_______________________________________________________________Yüzünde ki sırıtma, yorumları okuyunca saniyesinde silindi. Yorumların geneli arkadaşlarınındı ama özellikle isminin Suho olduğunu tahmin ettiği çocuk onu anlamadığı bir şekilde sinirlendirmişti.
"Ah Chimhim naber? "
Tae Hosoek'a sardığı kollarından birini çözüp telefonu kulağına götürdü. Herkes ona odaklıyken Jungkook onları duymuyor sadece ifadesizce ekranda ki simaya ve sinir bozan yorumlara bakıyordu .
"Biliyorum özür dilerim bir daha olmaz." Tae'nin konuşması yavaş yavaş hararetlenince Hoseok olaya dahil olmak için Tae'nin sırtını göğsüne yaslayıp kulağını telefona dayadı. "Ya Hoseok'un yanındaydım diyorum Jimin neden inanmıyorsun? "
Jungkook'un duyduğu isimle kafasını aniden kaldırması ve masa ucunda duran çayının üstüne dökülmesi bir oldu.
"ANANISİK-"
Küfrünü tamamlamadan masadan kalktı ve hızla lavaboya koştu .
"JUNGKOOK!!"
Arkasındakilerin bağırışlarını duymazdan gelip içindeki ne oranla daha hafif fiziki acının derdindeydi.
◆◆◆◆◆◆◆
Her yoonmin shipperın içinde bir jikook her jikook shipperın içinde bir yoonmin shipper yatar.
Bu saçma sözün patenti bende çünkü;
Im yoonmin shipper but jikook'a da şapır şupur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◆ SAPIK STOLKIRIM // Jikook ◆
Fanfic✘Jikook texting✘ /Hazır 26 bölümün hepsi yayımlandı/