Bunu yazmazsam kendimi kötü hissederdim kesinlikle One Direction-Right Now dinleyip okuyuuuuun. Özel bi nedeni yok sadecw ben yazarken onu dinledim.
One Direction'ın çatır çutur harcadığı slow şarkılarından ve beni en etkileyeni. Bu bölümü de onu dinleyerek yazdım ahhh sizde dinleyin ve bana dua edin :'''''')))) Tekrar moduna alın şarkıyı.-Benim gibi üşengeçlerin olduğunu bildiğim için medyaya ekledim açarsınız inş amin-
~~~
Jungkook son zamanlar da daha bi sıklıkla tekrarladığı süslenme seanslarından birini daha yaparken telefonuna gelen mesajları umursamıyordu. İlk baktığında mesajın instagram dan olmadığını görünce Jimin olmadığı için es geçiyordu. Zaten mesajlar Hoseok'tandı. Önemli sayılacak türden değil.
Klasik okul kombinini tamamlayıp saçlarını da yaptıktan sonra deri ceketini işaret parmağına geçirip, omzuna attığı eliyle sırtından sarkıtarak evden çıktı.
*
"Bu da Sokrates'in insan ve cansız varlıklar için görüşünü açıklayan eserlerindendir okumanızı tavsiye ederim"
Jungkook dersin felsefe olmasını fırsat bilip artık ezberlediği hesaba mesaj yazdı.
Jjkookie: İlk ders olmasına rağmen neden özledim
Bence hissetim sen beni özledin de mi
Haklısın ben olsam bende kendimi özledim
Jungkook belli aralıklarla attığı mesajlara, cevap gelmeyince kendi kendine kuşkulandı. Endişesini belli etmemek adına mesajlarında esprili yaklaşımından uzaklaşmamışdı ama endişesi diriydi.
Yaklaşık yarım saat sonra elleri tekrar klavyede gezerken bu sefer biraz daha tedirgindi. Çünkü Jimin'i bir ay gibi kısa süre içerinde bile yıllardır tanıyormuşcasına çözmüştü. Mesajlarının hiçbirini tripliyse bile dört beş dakikan geç cevaplamazdı. İşi olunca bile kısa bi mesajla bildirirdi ki Jungkook onun heranına fazla meraklıydı ve hemen herşeyde endişelenmeye müsaitti.
Jjkookie: hey bana bak dersinizin matematik olduğunu ve serbest olduğunuzu biliyorum
Jjkookie: herneyse yazmak istemiyor olabilirsin
Seni rahatsız etmeye başladığımın farkındayım
Jjkookie: Ah lanet olsun tamam madem öyle
Özür dilerim
Sadece bugün dans odasına gel antrenman var
Geçikirsen beklemeyiz ona göre
Jungkook, attığı bu fazla resmi cümleleri tekrar tekrar okurken doğru şeyi yapıp yapmadığından emin değildi. Belki de gerçekten onu rahatsız ediyordu. Acaba onu öpeceğini söylediğine mi takılmıştı? Hayır ona da gayet tatlı cevaplar vermişti. Onu asıl sinirlendiren başka birşey yapmış olmalıydı. Düşünceler beynini kemirirken dersin felsefe olmasına rağmen uyku tutmuyordu. Biran önce zilin çalmasını bekledi. İlk defa felsefe dersinin uykusuzca bitmesini istedi.
Felsefe dersinden sonra ki tenefüste de diğer dört dersin tenefüsünde de Jimin'in sınıfına gitmiş onu aramıştı. Ama ne sınıftaydı ne de bütün gün okula gelmişti. Hasta olma ihtimali aklına gelince korkusu biraz daha arttı.
5.dersin sonlarına doğru dersin bitişine kadar saniyeleri saymıştı. Çünkü öğle arası dans çalışmaları vardı ve Jimin'in bunu ne olursa olsun kaçırmayacağına emindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◆ SAPIK STOLKIRIM // Jikook ◆
Fiksi Penggemar✘Jikook texting✘ /Hazır 26 bölümün hepsi yayımlandı/