Probudila jsem se v osm- zas jdu pozdě do školy. Pomalu a klidně jsem zvládla ranní rutinu, protože vím, že už nemá cenu pospíchat.
"Dobré ráno, " usmála se mamka, která mi už psala omluvenku za pozdní příchod.
"Taky, " popadla jsem batoh a žákovskou, líbla jsem mamku na tvář a vypadla z domu.
"Dobrý den, " usmála jsem se na matikářku, která mi úsměv oplatila. Je hodná, ale má od nás respekt. Hodila jsem jí žákovskou na stůl a sedla si do své zadní lavice, která stojí vedle lavice Wolfharda. Při pohledu na něj jsem si vzpoměla na náš včerejší rozhovor. Zastavilo se mi srdce.
"Jak jde život? " ušklíbl se. Věděl, že od doby, co mi umřel taťka moc dobře nejde. Musím vyhrát, musím být pozitivní a vypadat nezlomná.
"Skvělý, " usmála jsem se na něj. On kývl. Nevypadal, že by mu vadilo, že mu tvrdím, jak jsem psychicky v pořádku.
"Jak se má táta? "
"Wolf- Wolfharde, tímhle mě nezlomíš, " šeptla jsem a pokoušela se nebrečet. On se usmál. Viděl, jak mám skleněné oči od slz.
"Moje milá, já už tě zlomil, " řekl a věnoval se matice. Měl pravdu...
*po škole*
Co nejrychleji vypadnout, ať mě nepostřehne Finn. Běžela jsem přes školní dvůr k bráně. Měla jsem skoro vyhráno, jen pár krůčků, ale pak si mi stoupl do cesty. Můj obličej tvrdě přistál na jeho hrudi.
"Snažila ses mi vyhnout? " usmál se a odstrčil mě. Ne, ne, ne, hlavně se nepřiznej.
"Ne, " řekla jsem a jen stála. Neměla jsem sílu se hnout.
"Ne? " jeho úsměv se rozzářil. Věděl, že lžu.
"Ne, a nech mě projít, " obešla jsem ho a prošla bránou. Cítila jsem, že se na mě koukal, dokud jsem nezahla za roh.
Ahoooj! První kapču tedy máme na světě a mě moc baví psát tuto knížku💕s kapitolami počítejte každý den😄přeji krásný zbytek neděle a pozitivně prožité pondělí, lásky🤗
-Wolfhard💐
ČTEŠ
Jump to water DOKONČENO✔
Fanfic•FF Finn Wolfhard• "Zabij se, " zašeptal mi těsně u ucha. "Nejsem slabá, jako jiné, Wolfharde, " odstoupila jsem. Pousmál se. "Dovolím si nesouhlasit. Jsi slabá, " strčil do mě. Spadla jsem. "Fyzicky možná, ale psychicky jsem silnější, než si do...