třetí den sázky 1/2

805 64 1
                                    

Probudila jsem se na zemi v kuchyni, celá polámaná. Byl to složitý život - bez rodičů. Neustále sama doma, nikdo tu není, když přijdu, s nikým se neloučím, když odcházím. Samota je hrozná.

Měla bys jít do školy!

Proběhlo mi hlavou.

Ano, měla...

Podívala jsem se na hodiny - 4 ráno.

Ale ne teď!

Zvedla jsem se ze země a v lednici vyhrabala čínu, co se sem záhadným způsobem dopravila bůh ví jak...

*ve škole*

"Veruko! Už jsem se bála, že se ti něco stalo! " přiběhla ke mě učitelka. Já se pokusila o úsměv, ale byl tak chabý, že i slepý by poznal, že je něco špatně.

"Jsem v pořádku. Vše je v pořádku. Já jsem v pořádku, mamka je v pořádku, vy jste v pořádku, i tamhleta veverka na smrku je v pořádku! " vyjela jsem na nebohou matikářku.

"Ehm, dobře... dobře. Pošlu tě za školním psychiatrem, ano? " usmála se.

"Ne, ne, ne, nesmím tam! Jsem opravdu v pořádku! Věřte mi, to mi pomůže, stačí, abyste mi věřila, slečno, prosím! " chytla jsem jí za ramena. Snažila jsem se nevnímat posměšky Wolfharda a ostatně celé třídy, která měla za to, že jsem se sjela nějakýma drogama, co měli špatný účinky.

"Veruko, aspoň jdi domů, se prospat, " řekla a otočila mě směrem ke dveřím.

"Já jsem v pořádku! " vytrhla jsem se jí a šla do své lavice. Cestou mi někdo podkopl nohy a já si roztrhla obočí, ale šla jsem odhodlaně dál.

*po škole*

Pomalou chůzí jsem šla přes školní dvůr. Zapoměla jsem na Wolfharda a prostě šla. Najednou mě někdo objal kolem ramen.

"Dneska mám párty, přijdeš? " usmál se Jack. Je to můj dobrý kamarád už skoro od dětství, ale od šesté třídy jsme se skoro nebavili, takže mě jeho nabídka překvapila.

"Jo, ráda aspoň zapomenu na každodení stres, " usmála jsem se. Nakonec mě Jack doprovodil až domů.

Táákže dneska ještě kapitolu? Já nevim... jak chcete😂miluju vás xxx
-Wolfhard💐

Jump to water DOKONČENO✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat