Prolog

163 11 8
                                    

Dormea. Dormea adanc visand cum totul in jurul ei se prabuseste, cum toate persoanele dragi erau cazute in propia-si balta de sange, morti. Cum viata ei roz, s-a transformat intr-una de cosmar, intr-una in care haosul puse stapanire pe viata ei distrugand tot. Fiecare ramasita. S-a pus in genunchi, asteptand. Asteptand inevitabilul sa se intample, sa-i strice viata pentru totdeauna. Un barbat inalt si masiv, cu niste ochi negri plini de ura si cu mandrie tot odata, si-a asezat pistolul la tampla ei, impuscand-o fără nici un sentiment de vinovatie.

S-a trezit. S-a trezit transpirata si tremurand nebuneste cu lacrimi in ochi uitandu-se speriata in jurul ei, dandu-si seama ca a fost un cosmar, un cosmar care va deveni realitate. Auzea masinile cum se opreau si oameni, alergand spre intrarea in casa. Prea speriata de a se misca, s-a ascuns sub patura, sperand ca nu o vor vedea. Brusc, usa cameri se aude trantind, in camera auzindu-se pasi apasati. Un ras malefic rasuna in camera, un ras care te facea sa ingheti instant, iar ea tremura din toate inchieturile, pana ce patura a fost aruncata undeva in coltul camerei. Un barbat ia prins parul fetei in pumnul sau mare si puternic, ridicand-o pe fata la nivelul capului sau si analizand-o, oferindu-i un zambet pervers. A trantit-o pe pat, incepand sa rupa bluza fetei, pana a ajuns sa ramana in sutien. Barbatul incepuse sa o sarute pe gat, coborand in jos pana a ajuns la sanii, ducandu-si mana la capsele sutienului incercand sa il desfaca, dar fata la muscat de mana, barbatul scotand un marait si palma lui facand contact cu obrazul fetei.

Barbatul ia apucat din nou fetei parul in pumnul sau, incepand sa o tarasca pe jos pana in sufragerie. 

- Sunt sigur ca vrei sa faci parte la un spectacol, tarfo ! Ai sa vezi cum mor parintii tai, ca sa vezi cum o sa iti facem si tie acelasi lucru dupa ei, ii spune barbatul razand cu pofta de suferinta fetei

Fata nu putea scoate nici un cuvant din cauza siroaielor de lacrimi care ii inecau incet, incet, sufletul. Barbatul a trantit-o in fata parintilor sai, care amandoi aveau pistolul pus la tampla si plangeau in hohote, neputand sa scoata vreunul dintre ei vreun cuvant.

- T-Te rog, nu, spune fata in soapta.

- Of, of, aproape ca imi dau lacrimille......de la atata ras, spune barbatul. Macar au avut si el bunul gand de ati spune adevarul, Bianca ? intreaba barbatul ce a tarat-o prins sufragerie cu un zambet larg pe fata. Daca nu, ti-l voi spune eu. Tu nu esti fata lor biologica. Parintii tai te-au trimis la ei ca sa nu te gasim. Dar, nu prea le-a reusit, spune lasnd un ras demonic la sfarsit. 

Si cu asta totul s-a sfarsit. Parintii ei au fost impuscati, fata tipand cu toate puterile ei de durere, iar cand armele au fost indreptate spre ea, toti oameni au cazut pe jos, impuscati, armele cazandu-le din mana.  Fata s-a intors, vazand un baiat cu o arma in mana care ii impusca pe barbati. Cand s-a asigurat ca nu mai este niciunul, baiatul a venit spre ea, impigandu-se in spate.

- Nu-ti fie teama, n-am sa-ti fac nimic, spune acesta cu un ton calm, care o face să se simtă în siguranţă.

Un barbat care era ascuns, a sarit sa-l atace be baiat, baiatul scapand arma din mana si luptandu-se acum cu barbatul inarmat. Bărbatul ii da băiatului, al cărui nume ii este necunoscut, cu piciorul in burta iar acesta cade pe jos, tarandu-se cat mai departe de barbat, dar barbatul il ridica si il tranteste de perete, tinandu-l pe salvatorul ei de gat. Bianca si-a facut curaj si a luat arma in mana, fixand arma pe barbat si inchizandu-si ochii, a tras.



Deep In The DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum