"Nimic. Doar ca ma uimeste prostia ta." Acesta isi da ochii peste cap si se uita "suparat" la mine, introcandu-se cu spatele. Ma apropi de el, care inca sta cu spatele la mine, si ii ridic putin tricoul, el tresarind cand mi-a simtit mainile plimbanandu-se pe spatele lui. Fara sa apuc sa reactionez, acesta se intoarce brusc, el fiind peste mine si tinandu-mi cu mainile lui mari incheieturile mainilor mele. Ofera un zambet victorios, apoi isi apropie buzele de ale mele, incepand un sarut haotic la care-i raspund. Acesta ridica de tricoul meu si imi ridic mainile, acesta tragand de tricou si aruncandu-l pe jos. Acesta se ridica putin dupa mine dandu-si tricoul peste cap si aruncandu-l pe podea, apoi isi indreapta mana spre sutienul meu, desfacand capsele si inlaturandu-l imediat. Acesta imi musca usor gatul, coborand incet spre sanii mei care sunt lipiti de pieptul lui tare. Ii trag usor de par, acesta scotand in geamat sa-i iasa pe gura.
Se ridica din nou si imi desface nasturele pantalonilor. Mi-am ridicat usor cate un picior, pentru al lasa pe Dylan sa-mi dea jos complet pantalonii. A tras de ei si ia lasat sa cada pe jos. Dylan si-a dus incet mainile pe spatele meu si s-a plimbat usor cu ele peste spatele meu, facandu-mi pielea de gaina. Erau asa de placute atingerile lui, asa de blande si usoare.
Buzele sale lasau saruturi pe umarul meu si pe gatul meu, in timp ce tragea usor de marginea boxerilor mei negrii de pe mine. Si-a dus ambele maini dupa mine spre marginea pantalonilor sai in timp ce eu imi plimbam mainile in continuare pe spatele lui, iar el tot plasa saruturi umede pe gatul meu. Harry a coborat cu buzele sale la pieptul meu, eu simtindu-mi obrajii rosii ca racul.
"Esti minunata" Imi sopteste in ureche inainte sa depuna un sarut peste buzele mele.
**********
Ma trezesc, simtind o mana mare care sta peste mine,care ma impiedica sa ma ridic. Dylan, ma tine strans la pieptul lui lasat la vedere, dormind linistit si care este acoperit pana la talie cu patura alba care-i acopera partea de jos. Un fior imi trece pe sina spinarii cand imi dau seama ca si eu sunt goala. Nu am facut chestii neortodoxe, deoarece el nu avea protectie, iar eu nici atat, dar ma bucur totusi ca nu am facut-o. In mod normal, asi fi inceput sa tip la el ca se afla in camera mea si in patul meu, dar acum totul este diferit. Aerul rece din camera, ma face sa ma imping mai mult in Dylan, care este mai cald ca un calorifer.
Dylan isi deschide ochii, uitandu-se jucaus la mine si sarutandu-ma pe gura.
"Buna dimineata, iubito". Ii ofer un zambet fortat si gandul imi sare la apelativul folosit de el. Suna bine, dar totusi nu mi se potriveste mie. Sunt alte fete care poate sa ii ofere mai mult ca mine, care poate sa ii ofere o familie si o viata fericita.
"Buna dimineata". Spun, facand cerculete cu degetele mele pe pieptul lui dezgolit . Simt mainile lui Dylan cum imi cuprind talia si ma ridica pe sus, asezandu-ma peste el. Acesta isi ridica capul dupa perna, intindu-se sa ma sarute, dar eu ii dau usor cu palma in frunte, acesta cazand cu capul de unde s-a ridicat acum cateva secunde. Imi cobor capul, buzele noastre apropiindu-se si formand un sarut. Dylan isi coboare mana pe spatele meu pe care si-a plimbat-o pana la fundul meu, acesta dandu-mi o palma usoara, dar totusi dureroasa.
"Asta a fost pentru ca nu ai spus 'Buna dimneata, printul meu' sau cel putin 'iubitule'." Imi dau ochii peste cap cu un zambet mic pe fata si ma dau jos dupa el, asezandu-mi capul pe pieptul lui tare. Dylan isi plimba o mana prin parul meu, iar pe cealalta si-o plimba cu miscari lente pe spatele meu. Rusinea ca stau goala langa un baiat la fel de dezgolit ca mine, incepe sa dispara incet. El pare sa nu aiba nici o jena ca este dezbracat langa mine, de fapt, nu ar avea de ce. Nici un baiat nu cred ca s-ar rusina vreodata sa aiba o fata dezbracata in totalitate langa el. Pana la urma, asta cred ca le este scopul pe pamant, sa se laude cu cate femei au avut si sa se gandeasca tot timpul la sex.
CITEȘTI
Deep In The Dark
Teen FictionCand in jurul tau este intuneric si vezi oamenii dragi tie murind chiar in fața ta, iar o data cu moartea lor ies la iveala secrete care iti poate schimba viata, singurul lucru pe care ti-l doresti in acel moment este razbunarea. Crescuta intr-o fam...