A dat Domnu' sa se sune de iesire ! Am uitat cat de enervate pot fi orele cu profesoara de engleza care inca ma mir de nu a iesit la pensie si cu doamna inspectoare pe care din cate imi amintesc o chema Bethany.
Ies din sala de curs si aud o voce necunoscuta care ma striga. O vad pe Bethany cum se indreapta spre mine cu un zambet tampit pe față. Ce naiba vrea? Nu ia fost suficient ca toata ora m-a scos din minti mai rau ca Erika si ca mi-am tinut dorinta de a arunca cu pixurile din penar in ea ?
Afisez un zambet fals pe fața mea cand aceasta a ajuns sa stea față-n față cu mine.
"Esti bine, draga mea? Toata ora pareai trista. Te simti rau?" ma intreaba aceasta "ingrijorata".
Ho femeie! Ce ai? Esti cumva masina de intrebari ? Si da, eram trista ca nu puteam sa te arunc pe geam si sa-ti bag tocurile de 10 cm in ochi cu care ai tropait toata ora mai rau ca un cal.
"Sunt bine" ii raspund, regretand ca nu pot sa ii spun tot ce gandeam.
"Ma bucur. Daca te framanta ceva poti sa vii la mine sa vorbim" ma 'sfatuieste' aceasta.
Numai la tine nu mai veneam.
"Sigur" ii spun afisand ,din nou, un zambet fals. Aceasta imi ofera un zambet, apoi pleaca lansand in urma ei sunetul enervant al tocurilor sale.
"Sa mergem. Ne asteapta ceilalti." spune Alisson, tragandu-ma de mana spre parterul liceului
Cand ii zarim pe ceilalti prin multimea de elevi, ne indreptam spre ei.
"Vreau sa plec de aici!" se plange Boyd. "Ochii mei sunt distrusi! Am nevoie de un psiholog!"
"Ce s-a intamplat?" intreaba Jenna amuzata
"A, pai cum sa zic eu? Am avut o cotoroanta, grasa ca inspectoare care ii atarna grasimea pe ea si era langa o fata caruia ii arata nu stiu ce la fizica, iar fata respectiva a scapat pixul din greseala si inspectoarea s-a aplecat sa ii ia pixul" spune terifiat
"Eu am avut o bunaciune blonda ca inspectoare" se lauda lauda Isaac.
Clopotelul rasuna din nou peste intregul liceu, anuntandu-ne ca avem o noua ora de tortura.
****
Ajung intr-un final acasa. Este atat de liniste. Cel mai probabil Erika cu Raul au fost dusi acasa, iar Dylan doarme. Urc scarile rapid pana in camera mea si arunc rucsacul undeva pe jos.
Ma schimb in niste haine mai lejere, acestea fiind formate din niste pantaloni de trening negri si un tricou negru.
Deblochez telefon si observ ca am un mesaj de la Derek "Maine trebuie sa ne intalnim cu un grup din partea unor prieteni de a lui Damon. Ii vom ajuta sa fure un exponat in valoare de 20 de miliarde de dolari din casa familei Lodge. Zece miliarde de dolari vor intra in contul nostru. La 5:00 sa fi la sediu"
Blochez telefonul si il asez pe noptiera. Maine vreau toata ziua sa lenevesc, nici de cum sa ma duc sa ajut niste dobitoci care nu sunt in stare sa fure un exponat. Bineinteles ca Damon isi ajuta "prietenul" doar pentru ca avem si noi de castigat o suma frumusica de bani.
Ies din camera si ma indrept spre camera lui Dylan. Este neobisnuit de liniste si il cunosc pe Dylan. Niciodata nu este liniste cand el este in casa. Deschid usa camerei lui fara sa bat la usa. Nu este aici si nici sunetul robinetului din baie nu se aude, semn ca ar fi in baie. Trantesc usa camerei lui in urma mea si cobor scarile pana in sufragerie unde o vad pe Jessie bucatareasa casei.
"L-ai vazut cumva pe Dylan?" o intreb, ea tresarind la tonul meu jos si dur
"C-Cine este Dylan?" intreaba, eu lasand un marait sa-mi iasa pe gura
CITEȘTI
Deep In The Dark
Teen FictionCand in jurul tau este intuneric si vezi oamenii dragi tie murind chiar in fața ta, iar o data cu moartea lor ies la iveala secrete care iti poate schimba viata, singurul lucru pe care ti-l doresti in acel moment este razbunarea. Crescuta intr-o fam...