Capitolul 10

38 4 1
                                    

Am ajuns la următoarea locație. Este o clădire mare, cu o grădină enormă si cu multe flori colorate care fac locul ăsta sa pară că din basm. Parchez masina si ma îndrept spre clădire cu pasi repezi, dar greoi, cu gândul ce ar putea sa fie acolo si cât de neroadă pot sa fiu ca nu am luat o armă, dar e prea târziu ca sa ma întorc după una, asa ca imi continui drumul. Pe ușa imensă a cladirii iese un băiat inalt, de 3 ori cat mine, care ma face sa ma simt cat o furnica, care închide trântit ușa și dă peste mine, cel mai probabil ne observandu-ma, iar eu ma dezechilibrez si cad. Scot o înjurătură auzită numai de mine, deoarece nu cred ca e momentul sa ma i-au la cearta cu cei de aici, mai ales ca la cat de mare este curtea asta, sunt pe puțin 100 de persoane aici si mă ridic si ma scutur de praful după mine, apoi ma îndrept spre ușa mare de la intrare. Pun mâna pe clanţă si cu o mica ezitare o deschid larg, iar în secunda a 2 a alarma începe a suna. Poate ca ar trebui sa fug, dar simt deja două mâini cum imi apuca antebratele si mi le strange cu putere.

"Da-ti-i drumul! Așa întâmpinați voi o fată, mai ales una atât de sexy ?" Aud o voce, mai apoi sa vad un baiat blond cu niste ochii verzi in care te poti pierde imediat dacă nu te concentrezi, care coboară pe treptele scărilor care duc spre etaj. Cei doi bărbații ma eliberează, iar acum singura ţintă pe care o fixează ochii mei este băiatul cu ochii ca de jad, care sta la nici un cm de mine si isi plimba privirea pe corpul meu, din cap până în picioare. Din istinct, fac un pas in spate, privindu-l pe băiat cu o privire rece si putin speriata, dar încerc cat de mult pot si teama. Băiatul imi apuca mâna si sărută ușor si apasat, neluandu-si privirea de la mine.

"Eu sunt Tayler.r" Acesta face un pas in faţă, distanta dintre noi devenind din nou inexistentă. Parfumul lui imi învăluie narile, iar respiratia lui pe obrazul meu imi provoacă fiori. După aerul lui se vede ca este un Don Juan care femeile se invart in jurul lui si pariez ca in fiecare noapte are cate o femeie care il satisface. "Tu trebuie sa fi Bianca." Fara sa gandesc, il împing de lângă mine. Nu suport ca un baiat, cu excepția lui Dylan,sa stea atat de aproape de mine. Acesta se uita ușor confuz de reacția mea.

"Da, sunt Bianca. Acum poti sa imi spui ce dracu' caut aici ? Observ ca stiai ca o sa vin ." Își mușcă ușor buză de jos, apoi imi face semn sa îl urmez. Ajungem intr-o sufragerie mare, cu o canapea de piele neagră si cu o masuţă in mijloc, cu un candelavru pe tavan care cu siguranţă a costat enorm. Dar ce pot sa zic, fiecare lucru din locul asta cred ca a costat enorm. Se așează pe canapea luând o ceasca de cafea după masă si sorband din ea, apoi o așează inapoi pe masa.

"Ai venit in locul unde ti-a arătat visul, draga mea." Cu siguranţă locul ăsta nu pare ca cel din vis. In vis era o sală de forţă.

"Nu seamănă cu locul pe care l-am visat. Seamana mai mult ca un bordel" Acesta incepe sa rada zgomotos si isi lasa capul pe spate, afișându-si dantura perfect albă. Cand imi întâlnește privirea serioasă, se calmează din râsul puternic care răsuna prin intreg livingul. Își trage vocea apoi începe din nou să vorbească.

"Esti prima fată care a spus că acest loc seamana cu un bordel. Ce spui, mergem in camera mea ?" Sa creada el ca o sa aiba el ocazia vreodata in viata lui sa ma aibă in pat. De prima dată când l-am văzut mi-am dat seama ca e un obsedat de sex necioflit care arată al dracului de bine si care poate sa bage fetele in delir, bineinteles, cu excepția mea.

"N-ai de cat sa te satisfaci singur, ori sa-ti iei vreo curvă sa o faca". Pun pariu ca nici o fată nu ia mai vorbit asa, după mutra pe care a facut-o. Se vede ca nu a mai fost refuzat de vre-una. Urăsc băieții care cred ca pot sa aiba toate fetele la picioare si care consideră că noi suntem doar niste jucării pe care apoi le aruncă după ce si-au facut nevoile sexuale.

"Uite ca spre ghinionul tau sau norocul tau o sa fiu antrenorul tău" Spune Tayler cu un ton enervat si rastit.

"Antrenor de sex? Cred ca ma descurc si singura" Spun ironic, probabil in acest moment gandindu-se cu ce pacoste s-a ales sau la moduri cum sa ma omoare. M-am prins ca el o sa fie antrenorul meu pentru a imi descoperi puterile, dar consider ca cea care ar trebui sa se plângă aici sunt eu ca m-am ales cu un afemeiat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 17, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Deep In The DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum