Capitolul 7

51 2 0
                                    

Incep sa ma foiesc, tragand patura mai mult peste mine si cautand o pozitie in care sa pot sta pentru a nu mai simti durerea de spate. Zici ca am dormit pe pietre, sau nu, mai rau, pe cuie ! Imi intind mana si aud un "Au" din dreapta mea. Imi deschid un ochi si il vad pe Dylan stand in patul meu, cu mana la nas, uitandu-se rautacios la mine.

"Tu pana si in somn te bați?" intreaba el amuzat, cu un zambet pana la urechi. O sa-i dispara zambetul ala dupa ce o sa aflu ce naiba cauta in patul meu! Am fost foarte clara cand i-am zis sa nu mai intre in camera mea fara voia mea. Acesta se intoarce cu fața spre mine si imi pune mana la gura inainte de a apuca sa incep sa tip la el. "Aseara ai adormit in timp ce ne uitam la stele si te-am adus in camera ta" spune luandu-mi apoi mana de la gura.

"Si de ce n-ai plecat de aici dupa ce m-ai adus?" intreb dereanjata si stanjenita sa ma aflu in aceasi pat cu el.

"Patul tau era mai confortabil" Raspunde intinzandu-se apoi in tot patul, aproape dandu-ma pe mine jos. I-au perna care se afla sub capul meu si dau in baiatul din drepta mea care se relaxa in tot patul meu stand cu ochii inchisi, acesta ridicandu-se instant din patul meu.

Se aud niste ciocanituri la usa, facandu-ma sa raman inghetata cand aud a cui este vocea. "Scumpo, dormi?" Aud dupa partea cealalta a usii vocea mamei mele. Ce cauta aici? La naiba! Ma ridic ca arsa din pat si il trag pe Dylan de mana pana la dulapul meu. Acesta se uita confuz la mine in timp ce eu deschideam usa dulapului si il imping acolo.

"Asculta-ma bine! Nu iesi de aici si nu scoti nici un sunet, asta de cat daca nu vrei sa mori, inteles ?" Soptesc, dar inainte de a raspunde inchid usa dulapului. Imi trec cu mana peste față incercand sa ascund nervii si furia pe care o am in acest moment. Ma indrept spre usa si deschid usa vazand-o pe mama mea cu un urs mai mare de doua ori ca mine. Serios mamă? Un urs?

Ma uit cateva secunde la urs confuza, apoi o imbratisez pe mama incercand sa par "entuziasmata" de a o vedea. Aceasta imi raspunde la imbratisare, dar una atat de stransa in cat simt ca raman fara aer si ma bate usor pe spate, apoi ne despartim din imbratisare si imi apuca mainile in ale sale. Se pare ca ea este chiar fericita sa ma vada, față de mine care sunt incordata si furioasa.

"Doamne, ce mare si frumoasa te-ai facut!" Exclama aceasta. Adica ce insinueaza? Ca inainte eram urâtă?
Afises un zambet fals si dau din cap in semn de multumesc. Un zgomot se aude dinspre dulap, iar mama se uita curioasa. Dylan!!!! Jur ca o sa il fac mancare de caini dupa ce pleaca mama! "Ce s-a auzit?"

"Am dat din greseala cu piciorul in tocul usii" Mint, ducandu-mi mana spre glezna prefacandu-ma ca ma doare. Da din cap in semn  ca a inteles, apoi imi intinde ursul gigantic. Murmur un "multumesc", apoi asez ursul langa pat. "Ce faceti aici?" Intreb, nemaiputandu-mi stapani "curiozitatea".

"Am decis ca eu si tatal tau sa-ti facem o vizita". O, perfect! E si tata! La dracu'. In casa asta am voie doar eu cu Dylan sa locuim. Si servitorii care fac curat sau care gatesc chiar daca stau in casa de cat cateva ore. A, si sa nu uitam de paznicii, chiar daca sunt in afara casei.

"Si cat stati?" Intreb sperand sa zica ca pleaca chiar acum sau cel putin in cateva ore.

"Nu te bucuri ca suntem aici ? O sa stam o saptamana, deoarece eu si tatal tau avem niste afaceri de facut" Spune, ochii cazandu-mi pe pistolul care se vedea din geanta ei. "Si....ce ai mai facut?". Pai ce sa fac ? Am mai omorat niste oameni, am jefuit o casa nu de foarte mult timp, iar acum ascund un baiat in dulap care are noroc si in acelasi timp ghinion ca "dragii" mei parintii sunt aici.

"Nimic interesant..." ii raspund dand din umeri apoi vrand sa ies pe langa ea ca sa ma indrept spre sufragerie

"Nimic interesant cum ar fi sa intrii in conflict cu "maslow"?. Raman masca cand aud ce a zis. De unde naiba a aflat ? "Bianca, baga-ti mintile in cap! I-am platit cu o gramada de bani ca sa nu te atace! Cand am auzit, imi venea sa-mi smulg parul din cap de nervi!".

Deep In The DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum