Sold.. - Part 10

346 19 4
                                    

14 май

If I told you this was only gonna hurt
If I warned you that the fire's gonna burn
Would you walk in?
Would you let me do it first?
Do it all in the name of love
Would you let me lead you even when you're blind?
In the darkness, in the middle of the night
In the silence, when there's no one by your side
Would you call in the name of love?

In the name of love, name of love
In the name of love, name of love

In the name of, in the name, name
In the name, name

If I told you we could bathe in all the lights
Would you rise up, come and meet me in the sky?
Would you trust me when you're jumping from the heights?
Would you fall in the name of love?
When there's madness, when there's poison in your head
When the sadness leaves you broken in your bed
I will hold you in the depths of your despair
And it's all in the name of love

In the name of love, name of love
In the name of love, name of love

In the name of, in the name, name
In the name, name

I wanna testify
Scream in the holy light
You bring me back to life
And it's all in the name of love
I wanna testify
Scream in the holy light
You bring me back to life
And it's all in the name of love

In the name of love, name of love
In the name of love, name of love

In the name of, in the name, name
In the name, name, in the name of
In the name, name, in the name of

Аз и Джейсън пеехме с цяло гърло в колата, като се смеехме от време на време. Не мога да повярвам, че минаха 3 месеца! Минаха 3 от както казахме, че се обичаме за първи път!

Не знам как, но Джейсън стана още по-грижовен с мен и вече ми дава да излизам на вън с приятели. Всичко вървеше повече от чудесно преди нещото от което ме беше най-много страх да се случи..

- Джейсън.. - казах тихо.

- Любов моя? - каза и ме погледна за кратко.

- А-аз трябва да ти кажа нещо. - заекнах от страх.

- Миличка какво има? - каза и хвана ръката ми в своята - Какво те тревожи? Нали знаеш, че можеш да ми кажеш всичко?

- Джейсън, закъснява ми.. - казах тихо, а той ме погледна.

- Как така? - попита доста по-спокойно от колкото си го представях.

- Ами.. - облизах устните си нервно - Закъсняваше ми от 2 седмици, за това реших да си направя тест. След него направих още 5 и.. Джейсън, бременна съм. - казах и усетих как очите ми се насълзяват.

Стиснах очи, чакайки да каже нещо, но това така и не стана. След секунда ги отворих и го погледнах.. и останах напълно изненадана. Той се усмихваше!

- Ще ставам баща! О, Боже ще ставам баща! - каза радостно, а аз го гледах се едно е напълно откачил - Принцесо, ще ставаме родители! - обърна се рязко към мен - Какво? - сбръчка леко веждите си, но все още се усмихваше идиотски.

- Ти се радваш? - казах невярващо.

- Да! Защо да не се радвам, мамка му!? Ще си имаме бебче! Ние ще станем истинско семейство! - каза, а аз останах с отворена уста. Това моя Джейсън МакКан ли е? Нарко боса който искаше да пия противозачатъчни всеки ден?

- Не очаквах такава реакция от теб.. Мислех, че ще искаш да го махна или да ме изоставиш. - въздъхнах и погледнах в краката си. След секунда той хвана брадичката ми с палеца и показалеца си, карайки ме да го погледна.

- Миличка, никога не бих го направил. Как бих могъл да убия детенцето ни? Нашата плът и кръв? - погледна ме разочаровано.

- Извинявай.. - прошепнах.

- Ще ти простя ако ми дадеш целувка. - каза и нацупи устните си към мен. Аз се покатерих на седалката - поне колкото ми позволяваше колана и целунах устните му.

Изведнъж чух силен шум и се отделих от него. Погледнах на пред и изпищях..

Неутрална гледна точка

Ти се отдели от Джейсън само за да видиш как кола се приближава с бясна скорост към вас. Ти изпищя, което накара Джейсън също да погледне на пред и за момент да се шашне. Той бързо завъртя волана на макс, предотвратявайки удара ви с отсрещната кола само за да може след секунда колата да падне по стръмния склон. Ти преброи точно 12 превъртания преди колата да падне във водата и да загубиш съзнание..

Край

А/Б: Е, хора това е последната глава на "Sold.." надавам се да ви  е харесала! ❤❤❤

Представи с Джъстин Бийбър и Джейсън МакКан 2Место, где живут истории. Откройте их для себя