Джейсън
- Джейсън, по-бързо! - изстена *твоето име* под мен и заби ноктите си в гърбът ми.
Аз не чаках втора покана и започнах да се движа още по-бързо и да се забивам още по-силно в нея.
- Мамка му, *твоето име*! - изръмжах и слях жадно устните ни. Оставаше ми още малко преди поредното ми свършване за тази вечер. След още няколко силни и груби тласъка ние свършихме едновременно и аз отпуснах тялото си върху нейното без да излизам от нея - веднага. Харесва ми. Обожавам усещането да съм вътре в нея, да сме свързани повече от всякога.
Целунах устните ѝ след което излязох от нея и се тръшнах на леглото. Придърпах я към себе си така, че лицата ни да са на едно ниво, увих ръцете си около талията ѝ, а тя около вратът ми и сплетохме краката си. Взех тънкия бял чаршаф и покрих голите ни тела с него.
- Липсваше ми! - признах си.
Бяхме скарани само за няколко часа, но можех да усетя липсата ѝ. Бяхме заедно от 1 седмица почти 2, но се бях силно привързал към нея. Тя е най-хубавото нещо което ми се е случвало. Беше ми толкова трудно без да я целувам и гушкам!
Обичам чувството когато устните и се докосват с моите, обичам когато се гушкаме и тя не иска да я пускам, обичам когато се смее, обичам когато облизва и прехапва устните си, обичам когато бузите и почервеняват когато и правя комплименти и, обичам когато ми казва, че е моя и.. Обичам самата нея!
- И ти на мен, Джейс. - каза тя, а аз се усмихнах и слях устните ни. След няколко минути легнах върху нея без да отпускам тежестта си. Захапах долната и устна и тя изстена. Секунда по-късно тя отлепи устните си от моите, стана в седнало положение като придържаше чаршафа към гърдите си и заби погледа си в краката си.
- Скъпа? - казах, но тя не ми отговори нито ме погледна. Сложих палеца си и показалеца си под брадичката ѝ и повдигнах лицето и към моето - Миличка какво има? - попитах разтревожено.
- Аз.. Трябва да ти кажа нещо, Джейсън.. - каза тя и хвана погледа ми в нейния. В очите и отново имаше сълзи. Мамка му!
Моля те не ме оставяй, моля те не ме оставяй! Ще умра без теб, моля те! Обичам те, не ме оставяй сам! - викаше гласчето в главата ми.
- Джейсън, аз.. страхувам се! Страхувам се, че ще те загубя,.. ч-че нещо може да стане и ти повече да не си до мен или да погледнеш на някоя друга с по-голям интерес.. Джейсън, ти.. ти успя за по-малко от 2 седмици да ме накараш да се чувствам наистина желана! Ти направи неща, които едва ли някой друг би направил за мен.. Трудно ми е. И съжалявам за това. Съжалявам, че ми е трудно да ти кажа, че те обичам. Съжалявам, но просто трябваше да ти го кажа. И-и те моля като човек, просто, не се възползвай от това нещо и не ми разбивай сърцето. Моля те.. - проплака и отново наведе главата си, а аз се усмихнах като пълен идиот .
Тя ме обича.. Мамка му, тя ме обича! Моето момиче ме обича!
Повдигнах отново лицето и към моето и изтрих сълзите и.
- Принцесо, не плачи. - казах с най-голямата и широка усмивка на която съм способен - Не искам момичето, което обичам до луната и обратно да плаче. - казах, а тя ме погледна объркано - Обичам те, * твоето име*!
YOU ARE READING
Представи с Джъстин Бийбър и Джейсън МакКан 2
FanfictionХей, хора това е продължение на първата ми история на "Представи с Джъстин Бийбър и Джейсън МакКан". Започвам я в нов профил, защото преди няколко седмици Wattpad ме изхвърли от профила ми и не ми позволи да вляза отново и да отговарям на съобщения...