- Джейсън! - извиках, карайки го да се стресне и да подскочи леко.
- Скъпа? Какво има? - каза сънено, разтърка очите си след което отново постави главата си на гърдите ми.
- Ти ми кажи! - казах и използвах цялата си сила за да мога да го избутам и да стана от дивана.
Той стана в седнало положение и ме погледна неразбираещо. Наистина ли не разбира какво е направил?
- Защо си ми бъркал в телефона? - отново извиках.
- Ооо.. - каза и се настани по-удобна на дивана - Това ли? - попита и ме погледна се едно не е направил нищо.
- "Това ли е?" Ти сериозно ли? - вдигнах ръце във въздуха.
- Не съм направил нищо лошо.. - каза съвсем спокойно и повдигна ръмената си.
- Как да не си направил, мамка му?! Защо си си писал с момчета от мое име?! - гледах го невярващо. Той май наистина си мислеше, че не е направил нищо.
- А ти защо си пишеш с момчета?! - повиши ми тон и той.
- Джейсън те са ми просто приятели! Познавам се с тях от детската градина! - обясних му.
- Не ме интересува! Не искам нещо което има пенис да се върти около теб! Ясен ли бях?! - отново извика.
- Джейсън.. - не довърших, защото той стана от дивана, хвана китките ми и ме залепи за стената, а той за мен.
- Чуй ме.. - изръмжа - Ти си моя! И ще правя каквото си искам с теб! Ти, тялото ти и живота ти сте мои! Ако искам да сменя статуса ти в Facebook от "свободна" на "обвързана с.." ще го направя, ако искам да видя с кого си пишеш ще го направя. Знаеш правилата. Или ги изпълняваш или..
- Или какво? Ще ме пребиеш или ще ме убиеш? - погледнах го в очите. Гняв. Той имаше най-красивите кафяви очи които съм виждала, но сега.. те бяха загубили блясъка си. Сега те бяха черни - Ти наистина си такъв какъвто те описват, а? Нарко дилър, който убива невинни, интересува се само от пари, а жените ги ползва само за секс? А? Такъв ли си?! - леко го избутах от себе си.
ESTÁS LEYENDO
Представи с Джъстин Бийбър и Джейсън МакКан 2
FanficХей, хора това е продължение на първата ми история на "Представи с Джъстин Бийбър и Джейсън МакКан". Започвам я в нов профил, защото преди няколко седмици Wattpad ме изхвърли от профила ми и не ми позволи да вляза отново и да отговарям на съобщения...