Reggel ismét arra az idegesítő ébresztőmre keltem, mint mindig. Ha jól sejtem Jimin már fent van, ugyanis valami isteni illatot érzek a konyha felől a szobámba áramlani. Nagy nehezen kikászálódtam a pihe-puha ágyamból és levánszorogtam a lépcsőn reggelit készítő barátomhoz.
-Mi jót csinálsz reggelire?-kérdezem az ajtóból.
-Neked is jó reggelt Yoongi.-forgatja meg szemeit
-Egyépkent palacsintát! Ülj le mindjárt kész!-mondja, majd mosolyogva visszafordul az ételhez.Miután megreggeliztünk gyorsan elintéztük a reggeli rutinunkat, felöltöztünk majd indultunk is a suliba.
-Mi az első órád?-kérdezi a mellettem haladó barátom.
-Hmmm, azt hiszem föci..-mondom elgondolkodva.
-Neked?-nézek rá
-Nekem matek..-mondja egy nagy sóhaly közepedte.
-Sad story, bro..-mondom, majd megveregetem a hátát.A hátra lévő utat csendben tettük meg. Mikor beértünk elválltak útjaink. Míg Jimin tudta hova kell mennie én egyáltalán nem. Fogalmam sem volt, hogy merre lehet az első órám. Miután szépen elkéstem bevillant egy ötlet, hogy mi lenne, ha lemennék a portáshoz, hogy megkérdezzem legalább azt, hogy az iroda merre van.
-Öhm..elnézést..!-kopogtam be az ajtón
-Tessék drága, miben segíthetek?-kérdezi mosolyogva a portás nő
-Azt szeretném megkérdezni, hogy merre találom az irodát, ugyanis új vagyok és nem nagyon tudom merre kéne mennem..
-Gyere, megmutatom!-mondja még mindig mosolyogva, majd felkel és elindul elöttem.-Nagyon szépen köszönöm.-hajolok meg a néni elött
-Ugyan semmiség!-mosolyog továbbra is, majd megfordul és elmegy. Lassan bekopogok az iroda ajtaján, ami nem sokkal késöbb ki is nyílik és egy magas, vékony nővel találom szembe magam(gondolom az igazgatóval).
-Jó napot! Min Yoongi vagyok új diák és nem tudom merre van az első órám. Segítene?-kérdezem olyan édesen mosolyogva amennyire csak tudok.
-Persze! Gyere csak be!-mosolyog. (Itt mindenki mosolyog??)
-Köszönöm!-mondom majd bemegyek. Elkezd kotorászni valami papírok között, majd megfordul.
-Szóval..Min Yoongi 11/B?
-Igen.
-Az első órád földrajz a földrajz teremben.-meglepő mit ne mondjak..
-És az hol is van?-kérdezem ugyanis ismétlem: fogalmam sincs az iskola felépítéséről!
-A második emeleti folyosón. Meg fogod találni, ki vannak írva az ajtók fölé a termek nevei.-mondta majd útnak eresztett. Még utoljára megköszöntem a segítséget majd indultam a második emeletre.Tényleg nem volt nehéz megtalálni a táblát az ajtó felett, ami megerősített abban, hogy jó helyen járok. Bekopogok majd lassan lenyomom a kilincset. Egy rakat kíváncsi szempárral és egy kicsit mérges tanárnővel találom szembe magam.
-Igen?-szólal meg a tanárnő
-Oh..öhm..Min Yoongi vagyok az új tanuló.Hát igen...ezt csinálom a Varázskör helyett de az is készül csak lassan..😅
Haru: Hazudj még kérlek..*szemforgatás*
Én: Hé! Te miért vagy itt ez nem a te könyved! Tünés!
YOU ARE READING
A Csapatkapitányom ~YoonSeok~
FanfictionMin Yoongi és Jung Hoseok. Két gimnazista, kosárlabda rajongó tinédzser. Kapcsolatuk barátságnak indul, de érzelmeik összekuszálódnak. Egy furcsa harmadik személy szeretne nekik segíteni elsimítani a szálakat, de lehet a jelenléte csak mégjobban öss...