Bab 7

6.4K 72 5
                                    

Seperti yang dijanji kan oleh Zack pada petang itu... Setelah selesai aku solat asar Zack pun tiba dirumah ku...

"Assalammualaikum".... Zack memberi salam.

"Waalaikummusalam... Haah masuk lah" kata ku..

"Tok biy mana? Sunyi je rumah".. Tanya Zack...

"Tok biy keluar.. Pakngah balik semalam.. Tu yang ajak tok keluar" balas ku..

"Duduk lah dulu... Nak air tak?"

"Urmm.. Boleh gak.. Tapi syg nak air biy"... Kata Zack sambil ketawa... Hahah

"Jangan macam-macam erk... Cakap kat ayah nak study kan" ngomel ku...

Zack hanya berdiam... Marah kat aku ka.. Bisik hati ku... Aku pergi kearah Zack dan melatak kan air diatas meja... Satu ciuman yang sampai melekat ke pipi Zack cukup membuatkan dia tersenyum kembali...

"Laju je senyum kan" hahaha... Bisik ku pada telinganya...

"Alahh biy ni... Malu lah sayang" muka nya nampak merah sedikit...

"Jum kita study dulu... Tadi kata nak air kan" kata ku selamber membuatkan muka Zack bertambah merah...

Kami mengulang kaji sehingga jam telah menunjukkan pukul 4.30PM... Aku teringat perkara yang berlaku di sekolah pagi tadi... Aku mencapai tangan Zack lalu aku bertanya kepadanya...

"Sayang... Yang pasal dekat sekolah tadi... Sayang ada masalah ke? Kalau ada share lah"... Tanya ku...

"Ehh mana ada biy... Kan jap lagi nak dapat air.. Hilang dah masalah tu.. Hahahaha" kata Zack

Aku mencubit manja peha nya...

"Aduhhh... Sakit lah biyy... Okey-okey... Sayang saja jee.. Nak tengok biy care ke dak dekat sayang... Kata Zack sambil mengurut-urut peha nya...

"Biy... Sayang dah tak tahan... Sayang nak tu... Boleh lah biy".. Zack merengek sambil mengurut-urut alat sulit ku...

Aku tidak lagi dapat mengawal nafsu ku... Aku membiarkan sahaja apa yang dilakukan oleh Zack... Aku melihat Zack cuma untuk menarik turun seluar ku... Aku mengangkat sedikit punggung ku untuk memudahkan kerja nya... Aku hanya melihat gerak geri Zack... Kini Zack membuka pulak boxer ku... Terpangpang lah alat sulit ku yang agak sedarhana bagi ku... Di depat mata Zack... "Woww" itu saja Zack dapat kata kan... Dia mula megurut alat sulit ku dari atas ke bawah... Sehingga aku tidak dapat tahan lagi

"Ahh syg.. Slow-slow nanti biy pancut awal" aku merengek pada zack first time aku dapat merasakan perkara sebegini dilakukan kepadaku...

"Yee biy tahan.. Syg nak isap boleh... Syang dah tak tahan" mintak Zack...

"Sayang buat lah... Biy ikot je"

Zack merapatkan muka nya pada alat sulit ku.. Dan membuka mulutnya memasukkan alat sulit ku perlahan-lahan kedalam mulut nya... Itu lah kali pertama alat sulit ku di isap rakus... Selepas beberapa minit Zack mengisap alat sulit ku aku dapat merasakan ada sesuatu ingin keluar dari alat sulit ku...

"Sayang ahhh... Biy nakkkk... Ahh sygggggg" rengek aku

Zack terus menghisap alat sulit ku.. Dia memperlajukan isapan nya... Aku tidak tahan lagi...

"SAYANGGG...!!! ARGHHHHH!!!!!!!" aku memancut kan segala benih ku kedalam mulut Zack...

Itu lah kali pertama aku memancut kan benihku... Zack menelan kesemua air benih ku tanpa meninggalkan setitik pun...

"Thankz biy... Pekat... Lazat... Nanti sayang nak lagi tau" Kata Zack...

Aku hanya memundukkan muka ku malu... Hahahhaha gila tak malu...
Kini tiba giliran Zack pulak dia melondehkan seluar dan boxer nya di hadapn ku... Itu kali pertama aku melihat alat sulit Zack... Besarnya lebih kurang macam aku ja... Tapi dia hanya melancapkan saja di hadapan ku.. Kerana aku tak nak menghisap alat sulit Zack... Zack tidak kesah kerana dia faham.. Top memang susah nak isap bottom punya... Hahahha... Aku memegang alat sulitnya untuk kali pertama dan aku melancapkan alat sulit Zack...

KISAH HIDUPKU (Complete)Where stories live. Discover now