ben Senem oncelikle hikayeye başlamadan önce size bazı insanları tanıtmama izin verin .Öncelikle kendimi tanıtıyım çok tatlı bir insanın ,şekerim,akılllıyım.Ahhhh ben kimi kandırıyorum aslında dengesiz,deli,eğlenceli(bu yüzden başım derde giriyorya)bir insanım.Deniz buda benim en yakın kız arkadaşım oda benim gibi deli doludur,küfürbazdır.Hırsızlıktan birkaç kere içeri girmiş bir insandır.
Kerem, aramızda en terbiyeli insandır ,tamamen arkadaş kazığı yiyor ,bilgisayarla arası iyidir,zeki ve çalışkandır.Ödevlerimi kime yaptırdığımı anlamışsınızdır artık.
Arzu ,sakin görünür ama tacizden içeriye çok girmiştir,bir anda patlar .
Gökhan ,buda baya sinirli insandır.Yani koydumu tam koyar anlata biliyor muyum?
Biz kendimiz gibi olup yani abartsakta azarlanan,davranışlarımızı anlayınca kısıtlana insanlardandık.Aklımıza bir şey geldi...bir oyun bizi zilmezlerse o zaman bize bir şeyde yapamazlardı deilmi ? bizde tam olarak bunu yapmaya karar verdik .
işte başlıyorum
Ben her zaman ki gibi okula yürüyerek gidiyordum yani liseye .Lise üçe gidiyorum heyo büyüdüm artık yupi ne kadar iyi! Hayret beni sinir eden şu kız grubu gelmiyordu ,bu saatte acaba hangi evdeler.Ahhh olamaz hay şom ağzım işte karşıdan sanki pisteymiş gibi geliyorlardı.Onları görünce adımlarımı hızlandırdım ama başarılı olamadım çünkü yanlarımda hemencecik belirdiler.''Meraba seni sessiz Senem ''dedi.Bu kız gerçektende gerizekalı bana laf sokmadıki ahhh IQ kıtlığı yaşıyorum yardım edin.Bu arada konuşan gerizekalı Mervedir .Babası iş adamıdır aynı benim ki gibi hatta benimki daha başarılı ne yazıkki onun gibi hava attığımda elimde bir parmak duruyordu.Buda başka bir hikaye ... ''Bana laf atmadığının farkındasın demi seni... seni...ahhh sürtük .'' dediğimde sanki o bir köpekmişte bende bir kemik mişim gibi bakıyordu bana .''Sözlerine dikkat et seni mal yoksa isteneyen şeyler yaparım sana beni anlıyor musun ?'' dedi bağırarak.Tam o an onun bacaklarını krmak yüzüne ossurmak istedim.''anlıyorum ama...'' dedim bunu yapmamam gerek ona zarar veremem akşamleyim yine ben zarar vericektim yine bakalım ne yapacak sürtük.''Ama ne ?Ne demek istiyorsun? bana diye sordu.
Birşey diyemiyorum şuan kendi kıçımı tekmelemek istiyorum ah.''Bir şey yok Merve sen arkadaşların Ayça ve Dilan 'la işlerinizi halledin olur mu ?'' Saatime baktım ve ''Ahh tüh tüh 5 dakika geçmiş olamaz makyaj yapmanız lazım dedim ve hızlı adımlarla oradan uzaklaştım.
bu bana pahalıya mal olacaktı ama akşamleyinde onlara mal olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kişiliksiz olamam!
Teen FictionArkadaşlarımla ve ailemle bir sorumum yok .Ama ne istediğini bilmeyen ve dengesizin biri olarak az bile yapıyormuşum