ya sıçtık yada kazanacağız

14 2 0
                                    

''Evet bana söyleyeceğiniz bir şey var mı çocuklar?'' birinin konuşmasını bekledim.Evet çocuklar hadi söyleyin.Arkama baştığımda tek gördüğüm etrafa bakan boş bakışlardı.Dalga geçmeye gelince geçiliyor ama boş kafalarının birşey düşünmediğini anlayamıyorlar.

''Anlında çok komik bir hikaye bi ..z yoldan ge  çer  kenn  bi..r şey gör..dük bir kırtasiye gördük.Ve kitap almaya karar verdik.'' . Cansu çocuk mu kandırıyorsun moduna girmişti.''Olmadı mı?'' .Hayır anlamında başını salladı.Peki yapcak bir şeyimiz yoktu elimi cebime attım ve bıçağımı çıkardım Cansu'ya yaklaşırken çocukların bana baktığını görüyordum.Bunu yaparken beni durduracaklarını sanıyordum ne yazıkki öyle bir şey olmadı.Yaklaşmaya devam ederken Cansu'da geriliyordu.Çocuklara sinirli bir bakış attım.Alo orda mısınız ossuruktan arkadaşlarım kime diyorum.Nafile bir kulağından ossursan diğerinden çıkacaktı.Burası gerçek hayattı yani çıkarken sıçmış olabilirdi veya kulağından örümcek ağları çıkabilirdi .

Neden olmasın.Cansu'ya yaklaşıyorum çocuklara bakışlarımla bir şeyler anlatmaya çalışıyorum bu halimi gören beni deli sanabilirdi.Sonunda Gökhan anladı bakışlarımı da hareketlendi.''Dur  Senem elini kana bulama doğacak çoçuklarını düşün''bak şimdi sıçmıştı işte .

Bu sefer hekes merakla Gökhan'ı süzüyordu.Birden bana baktılar.''Çocuk kimden gerizekalı sen ne zaman yaptın bunu?'' neden böyle arkadaşlarım vardı üstedik bunu Deniz söylüyordu.''Gerizekalılar bir yardım etceksiniz içine ettiniz artık size inanamıyorum yok öyle bir şey .Sadece beni tutup bıçağı saplama felan deseniz yetecekti onu bile yapamıyorsunuz.''

''Dur bıçağı saplama''diye atıldı Arzu.''Ciddi misin Arzu şimdi mi yapılır bu?'' .Cansunun yanına vardığımda bir süre bakıştık bıçağı karnına dayadım.o sırada ani hareketle biri kolumu ittirdi.''Dur Senem yapma ''baktığımda bunun Kerem olduğunu anlamıştım.Bıçak tamamiyle Cansu'nun karnına girmişti.Ha siktir ne yaptım ben ?

Cansu acıyla ahhh ahhh yardım edin'' diye bağırmaya başladı.Ağzını kapattım ve oturttum yere.Kerem'e döndüğümde gözlerini kaçırmıştı.Grup paniklemişti.''Acıyor çok acıyor hem de çok'' yarasına baktığımda kanamanın olmadığını fark ettim.Çok tuhaf kıyafetine yırtılmamıştı.Bıçağa dikkatli baktığımda plastik olduğunu ve saka bıçağı olduğunu anladım.

Tabi ya annemle babam kardeşime bıçak verirler ama bana asla elletmezler neymiş insanları yaralarmışsın.Ben kimseyi  aa bak şimdi bu olay mantıklı gelmişti.''Acıyor çok acıyor seni şikayet edeceğim''diye bağırınca bıçakla tekrar tekrar bıçaklamaya başladım.Gruptakiler beni ondan ayırmaya başladı.

''Siz salak mısınız yoksa tipiniz mi öyle gösteriyor dostum o sahte bıçak''dedikten sonra herkes gaz salmışta rahatlıyormuş gibiydi. Dur bir dakka evet biri sahiden çakarmış bunu onlara soracaktım ama sonra.Bunu duyunca Cansu ayağa kalktı ve''Bak sen şu işe ben de hahaheee şey...bende..''

''Bak Cansu olayları anladığının farkındayım ve senle anlaşma yapmak istiyorum var mısın?'' ''Sen ne diyorsun ne anlaşmasıymış mu Senem?'' fısıltıyla diyince sanki küfür de demiştide anlamamam için sessiz söyledi.''Bakın ne dicem Cansu sen düşün bizde grup toplantısı yapallım olur mu?''

Bana bakarak düşüncelerini tarttı ve olur manasında başını salladı.Biraz uzaklaşıp çember oluşturduk.'' Söyle bakalım ,plan iyi olmassa bizim sonumuzun olacağını biliyorsun değil mi Senem hanim?'' ''Evet Kerem, planı bulmama da yardımcı olursanız iyi olur.''

Benim bir an et olduğumu ve yemek istediklerini sandım.Hep bir ağızdan ''Planın yok mu?''dedikten sonra ''Vardı ama bunu Cansu'yla yapabilir miyiz bilmiyorum ?Plan şu Cansu'nun Merveyi sevmediğini hepimiz biliyorum çünkü sevgilisini çalmıştı yani günlüğün sayfalarını parça parça gizli bir şekilde ona verirsek vede para karşılığında oda bizimle ortak olabilir.''

''Aslında mantıklı''dedi Deniz diğerleride onayladıklarında Cansunun yanına gittik.Planı snlattıktan sonra baya düşündü sanırım işimiz şimdi bitti. 

kişiliksiz olamam!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin