lütfen gel

25 2 0
                                    

Öncelikle bana Ke.... Ah telefonum çalmaya başladı.Arayanın kim olduğunu7 bakmadan anladım kesinlikle babam arıyordu.Ahhh çok şaşırtıcı evet baktığımda babam arıyordu.''Alo babişko naber? nasıl gidiyor ?''

''Kızıma ne yaptın yoksa senin içine kokoşmu kaçtı?'' .Ne kadar saçma bir şey dedi her bunu diyen kokoş olsaydı adam denen bir varlık olmazdı .Hey bir dakika kokoş kızda olabiliyordu demi.O zaman durumumuz vahim.

''Baba tamam eve gelmemi istiyorsun heralde demi?'' ''Bu aklını okulda da konuştursan sen şimdi ....'' Baba evet ne oldu durdun?''

''Kızım senin böyle rüyan bile yapılmıyorki beya '' ''Hahahahah çok komiksin.'' diyip telefonu süratına kapattım.Herkes bana bakıyordu ama neden ki Senem yine ne yaptın.''Evet Senem '' ''Ne eveti Arzu?'' ''Plan diyoruz plan ne gerizekalı''diye atldı gerizekalı diyip bu yarışta önde bulunan Deniz.''Tamam evde söylerim size ama ilk film alalım annemgilin yatması gerekki biz de işimize bakalım''.Herkes bana merakla bakıyordu,nedenini bilmiyormuşum gibi üzerimi düzelttimve kapıya yöneldim.Grupta isteksizce beni takip ediyordu.Dışarıya çıktığımızda bizi temiz hava karşıladı .Derin bir nefes aldım.Amanın ıyyy sanki biri sıçmış gibiydi,bu ne lan.Filmde yaptıklarını yapma demiyorlar boşuna .Burnumu parmaklarımla tuttum.''Hey çocuklar yanızda oksijen maskesi varmı?'' espirisinde bulundum .İstediğim gibi bir sonuç vermemişti.İlk gökhan yavaşça kafama vurdu.

Biraz sendeledim ,ne yaparsın işte bir öküz anca bukadar insan olabilir.Sanki düşüncelerimi okuyormuş digi tekrar vurdu.''Gökhan sadece bir hak veriyoruz biliyorsun grup kuralı bu arkadaşım yani baş öküzüm.'' ''Ya kabul edersin yada vurarak yumruğumu geri alırım.'' böyle tehdit edipte ona vuramamak çok koyuyor be anam.Bir müddet eve sessizce yürüdük .Sessizliği Deniz bozdu.

''İyi tamam film ne olacak?'' bu konuda Arzu ön plana çıkıyordu.''Çocuklar sever misiniz bılemem ama bir tane var yanımda '' ''Kızım ne yapıyorsun onlarla tuvalet kağıdı olarak mı kullanıyorsun?'' diye araya girdim, bunun üzerine herkes sırıtmaya başladı ama Arzu gülmüyordu .Sessizlik öncesi tusanami gibiydi sanki olanlar.Çantasından filmi çıkardı ''İntikam peşinde'' Bana uzattı  gülmediğine göre gerçekten tuvalet kağıdı olarak kullanıyordu kim bilir.Biraz tereddüt ettim ,elime aldığımda koklamadan edemedim.Mıııı parfüm gibi kokuyordu.

Yine sessizlik düşmüştü ,meraklarından olsa gerek planımı duydukları anda konuşmaya başlarlar ama bana ....''Filmin karakterleri kim?'' ''Açıkcası bilmiyorum Deniz daha önce izlemedim.'' ''Ben biliyorum arkadaşlar'' dedim bana hadi söyle der gibiydiler.''İntik'' dedim Deniz ve gökhan gülerken Arzu bu seferde gülmüyordu.Hadi be yine mi tutturdum.''Arkadaşlar ben anlamadım'' ''filmin adı neydi?'' ''İntikam peşimde ''  tam konuşcakken Deniz gülmelerini aralarında ''İntik am peşimde oluyor seni geri'' oda gülmeye başladı neyse eve daha vardı.Yürümek istemedim istemedim otobüse binmeye karar verdik.Eve vardığımızda annem kapıda bekliyordu.Ahhh şimdi bir şeyler bulmalıydm ve vurdu gol oldu buldum.Neşeli halimi takınarak''Nasılsın anneciğim sen merak etme ben sana neler olduğu anlatacağım'' dedim.Bizimkilerde bana''öyle mi Senem?''dedi hep bir ağızdan .''Anneciğim Gökhan bana yastıkla vurunca yeri bazı yerlerinden öpmüşüm okadar ''dedim.Konuşmaya başlamadan içeriye girdim.Böyle yapınca annem önemli bir şey yok sanır ve giderde oyüzden .

Deniz yanıma geldi ve annemin duyamayacağı şekilde''harikasın''diye kulağıma fısıldadı.Ne diyebilirimki övmek gibi olmasında öyleyimdir yani.Koltuğa yayıldım yanıma Deniz oturdu .Arzu ve Gökhan da karşımıza oturdu.filmi koydum ve açtım.Yaklaşık 3 saatti oh iyi iyi bu işimize gelecekti.Film gerçekten iyiydi ama ne yazıkki sonunu göremeyecektik.Annemle babam gidince biz tek kaldım tabi bizimkiler bana baktı.''Okey çocuklar bana kızmassanız size iki şey söyleyeceğim.'' ''Neymiş o şartların kardeşim yaparız biz''dedi Deniz ama bu öyle kolay kolay yapılcak bir şey değildi.

''Bana Deniz lazım''dedim.

Sanki suratlarına sıçmışımda ağızlarına kaçmış gibi baktılar bana.''delirdin mi ona yaptıklarından sonra gelmesinimi bekliyorsun.''         ''Bak Gökhan ben ona kötü birşey yapmadım ki yanlızca ..aslına bakarsan ben... ooooo ffff akıma gelince söylerim size.'' ''İşte yandık şimdi intikam alamayacağız şimdi hepside senin yüzünden '' ''Bak Arzu ben böyle olmasını istemezdim ama bu hale geldi ayrıca benim yüzümden miymiş?'' diye ona fısıltıyla bağırdım.Evet anladınız beni fısıltıyla bağırmak.

'' benim mi suçum yani gerizekalı''

''Bence öyle maymun götü''

''Sen öyle san Senem sen olanlardan sonra kaçtın angut onu orada yanlız bıraktın.''

''Bak işte yanılıyorsun mal yuvası ben sadece..... ben sadece.... ahhhh cümle leri tamamlayamıy... sana ne demeli sen de ordaydın itiraf et benim kadar ki olmasam da sen de suçlusun geminin kıçı'' zefer kazanmış bir şekilde şaçma hareketlerle dans ettim.Sustuğuna göre bu olay kapanmıştı ama bir çarede bulunmamıştı.Dansımı yapmayı bıraktım ve Gökhan'ın yanına gittim .

''Gökhan sen onun en iyi arkadaşısın bizim yüzümüzden onunlada konuşmuyorsun istersen bunu ortadan kaldıralım ve en iyi arkadaşınla barışmanı sağlayalım''

''Senem sence ben salak mıyım ordan öyle mi gözüküyor sence sırf intikam almak için onunla barışmamı istiyorsun demi?

''aaahh ya ben aslında ben onu özledim '' herkes bana öylemi der çesine bakıyordu.''Tamam tamam onu özledim ama intikam almak için istiyordum Özür dilerim.Ama ya konuş onunla yada canına okurum.''dedim ve demez olaydım ayağa kalktı boğazıma uzanan kokunu tuttum ve ''Sakin ol canım sende şaka nedir bilmiyorsun gerende...''devamını getirmedim ayağa kalkıp odadam ayrldım arkama baktığımda Gökhan 'ın telefonuna uzandığını gördüm

kişiliksiz olamam!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin