''Bak ne diyeceğim bir şartım var ama ''kabul mü etmıştı yoksa dalga mı geçiyordu anlamak çok zordu.''Buyur şartın ne ?'' ''Paradan istiyorum yoksa her şeyi anlatırım muhtemelen ıslah evini boylarsınız.''
Bak bak tehtit ediyor bizi kıçımın kenarı.İstifimi bozmamalıyım yoksa işimiz biterdi.''Tamam ama senin ağzın...''bana nedercesine bakıyordu .İşi bozma güzel kelimeler kullan.''biraz geniş yani ...senin anlatmayacağını nereden bileceğiz peki''
''Öncelikle iyi yırttın.Söz veriyorum kimseye anlatmayacağım sözümüde sözlüyorum''anlamadığımız her halimizden belliydi ama hepimiz kafamızı sallamakla yitindik.Yanına gittim ve ilimi uzattım.''Anlaştık ozaman ''.Eve gittiğimizde kanepelerin kapıldığını gördüm.En geç giren neden ben oluyorum ki hep.''Neyse evinizmiş gibi oturun ''yine çıt yoktu.Olum bari yayılmayında ben de oturayım demi yani.
Bende odamın yolunu tuttum .Koridordan tıkırtılar geliyordu hiç tınlamadım odama ilerleyince seslerin odamdan geldiğini anladım.Atlama sesi duyunca odaya gitmek yerine aşağıya inip mutfaktan tencere alıp odama yaklaştım.yine aylama sesi geliyordum hıphızlı açıp kişinin kafasını indirdim.
Ağlama sesleri geliyordu çok tuhaf bu sesi buyunca içim mutlulukla gıdıklandı.Kardeşim ağlamaya başlamıştı sesi tüm evde inliyordu arkadaşlarım hızla merdivenleri tırmanırken annemle babamda yan odadan yanımıza geldiler.
''Neler oluyor burada?'' ''Anne ablam bana tavayla vurdu eeeeeee?Annemgilin bakışlarından hiç hoşlanmamıştım kendimi savunma zamanım gelmiş gibi görünüyordu. ''Anneciğim odama izinsiz girmişti hem kim olduğunu bilmiyorum hırsız sandım.Çok korkmuştum kardeşim bunu bilmiyor sizde küçük diye onu savunmayın bana sakin.''
''Tamam sakin ol kızım annenle senin üzerine gitmeyeceğiz zaten burda kim hatalı biliyoruz''.Annemle babam bakışlarını kardeşime doğrulttular tabi o da bunu farkına vardığından daha da ağlamaya başladı.''Gel bakalım mutfağa gidip başına buz koyalım tatlım''annem kardeşimi kucakladı babamda arkalarındaydı.
Kardeşim öfkeyle bana bakıyordu.Orta parmağımı gösterip gülüyordum.Bana da ağnısını yapınca babamın azarlarına maruz kaldı.''Gerçekten çok korkmuş gibisin kardeşim''
''Ne diyebilirim Arzu bence bana oscar vermeliler'' ''Bence biraz abartıyorsun arkadaşım''karışmasan olmaz demi Kerem sana sessiz sakin diyorum hep azıma sıçar bir halim var ama nedense.''Neyse günlüğün ilk sayfasını beleşe vereceğiz yani yanında bir notla ayrıca bizler iyi bir insan olduğumuz içinde kitabı okumayacağız''
Vaybe kimseden ses çıkmıyordu demekki kolay kabul ettiler arkamı döndüğümde kitabı açmış ve okumaya başlamışlardı bile .Ne kötü bir insansınız siz.''Senem senin hakkında neler yazmış bir görsün.''
''A aaa şimdi sıçtın kızım kayın kenara bende bakmak istiyorum''.Anlaşılan bende kötü bir insanmışım .
SABAHLAYİN
Okula gitmeye hazırlanırken beklenmedik bir şekilde zilin çaldığını duydum çünkü kardeşim sinirini zil düğmesinden alınca çalması olanaksızdı.Yani ben öyle biliyorum.Merdivenlerden hızla inerek kapıya yöneldim.Açtığımda Cansu'yla karşı karşıya geldim.Ne var neye bakıyorsun öyle.''Ne oldu Cansu ?''
''Farkında mısın ama altında yanlızca iç çamaşırın var''altıma baktığımda gerçektende öyleydi.Kapılı girmesi için açıp koltuklardan birinin yaslıtığı alıp altıma yerleştirdim.''Sen istersen burada bekle ben hazırlanıp geliyorum''
Hızla giyinmeye başladım.Aşağıya indiğimde kardeşimin morluklarıyla ilgileniyordu.Bana bakmakla yitindi.''Öfke kırizim işte''kardeşim buna gülerek karşılık verdi.Annem babam yok ufaklık sussan iyi olur.''Atma istersen abla ''
Tamam içimdende olsa uyarmıştım kardeşim seni çayını bacaklarının arasına döktüm.''Ahhhhh gerizekalı '' cevap vermedim bu anın tadını çıkarmalıydım.CAnsu birkaç adım benden uzaklaştı.''Merak etme sana bir şey yappam''
Ne kadar tatmin oldu bilemem ama biraz daha geriledi.''Neden geldiğini söylemedin''
''Ne yapacağını merak ediyorum açıkcası planın ne Merve bana telefon edip ağlıyordu yani ne yapcaksak çabuk yapalım.''geri çekilirsen senin ağzını burnunu kıracağım ama şuanlık öyle durmuyordun yani senin yüzünden mahvolursa işimiz sen yandın kızım.''İlk sayfayı bedava ve bir notla kapısına bırakalım sonrasını düşünürüz''dedikten sonra ''dükkanını kapat ''dedi ve gitti.
Bak şimdi bu kızı sevmeye başladım okula böyle gitseydim grubun ağzına yem olurdum.Bende söylenileni yaptım.Bu pantolon bana yakışıyor muydu ne canım.
Okula geldiğimde arkdaşları Mervenin etrafına toplanmış teselli ediyordu.Ayyy ne acıklı ne acıklı bilemezsiniz.Arzu ile Deniz gülmekten kırılmış durumdaydı.Ne kadarda iyi oynuyorlardı değil mi?''Olum niye gülüyorsunun siz kafayımı yediniz acaba ''
''Ne yapaım elimizde değil sanki biri ona tecavüz etmiş gibi seviniyorum''BAk bak benzetmeye bak ya BAzen Deniz'in nelerden hoşlandığını anlayamıyorum.''Kızlar günlüğüm ilk sayfasını getirdim okuldan sonra götürmeye gideceğiz''başlarıyla onayladılar.Okul öyle böyle bitmişti.
Cansu dahil hepimiz Gizli Merve gözetleme yerimize glmiştik.Kağıdı Gökhan bırakmaya bitmişti.Zili çalınca at gibi koymaya durun bu olmadı su aygırı evet bak bu oldu işte su aygırı gibi koşmaya başlamıştı.Kapı açıldığında Merve göründü.
Kağıt yazmamıştık biraz daha beklemesini meraklanmasını istemiştir çok doğal bir şekilde yerdeki kağıdı alıp yırtarak çöpe attı.Ne yani onca ağlamaya bukadarcık tepki mi veriyordu neler oluyordu burada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kişiliksiz olamam!
Teen FictionArkadaşlarımla ve ailemle bir sorumum yok .Ama ne istediğini bilmeyen ve dengesizin biri olarak az bile yapıyormuşum