ciddi misiniz?

63 4 0
                                    

Okula vardığımda tuvaletten sesler geliyordu.Açıkcası ilgimi çekememişti, bu sesleri daha dikkatli dinleyince Arzu'nun seslerini duymaya başladım sanki birine bağırıyordu.Arzu tuvalette ise ya ossuruk kokusu alırsınız yada işeme sesi .Birkeresinde tuvalete gitmişti derste ders yerine onun ossuruk senfonisini dinlemiştik.Ahh ah hey gidi günler.Merakıma yenik düştüm ve içeriye girdim .Arzu'nun bir kızı tuvaletin deliğine yaklaştırdığını gördüm.

Dikkatli bakınca bunun Merve'nin arkadaşı Dilan olduğunu anladım işte başımız gerçekten derde girecekti buna eminim.Olanları biraz izlemek istedim sonuçta neler olduğunu anlamam gerekiyordu Arzu sinirliyken ona bulaşmak istemedim ve onun böyle yapması hoşuma gitmişti.''Konuş kim yolladı bana onları gerizekalı söylemezsen senin için çok kötü şeyler olacak .Bu konuyu bir tek sen biliyordun söyle sen mi yaptın bunu?''Anladığım kadarıyla Dilan br şey yapmıştı ve bunu biz bilmiyorduk.Araya girmem gerekiyordu şimdi.Ama ayaklarım geriye doğru gidiyordu belaya Senem olarak bulaşmak istemiyordum .

Bir tuvalete girdim ,kapıyı kapatıp olanları daha iyi kavramaya çalıştım.Kapının deliğinden bakınca içerisin kalabalıklaştığını görüyordum.''Ben bir şey yapmadım Arzu bana inanmalısın ,ben gerçekten bir şey yapmadım gerçekten ''dedi ve Arzu'nun ellerinden kurtulup ondan uzaklaştı.Gerisini göremedim çünkü menzilimin dışına çıkıyorlardı.

Bu arada içeriye Deniz girmişti.Aman be birde Merve girsin olacaklar olsun diye düşünürken bir anda Merve içeriye öfkeyle daldı.AAaahhh şom ağzım hazır tuvaletteyken sıçsammı?.mantıklı düşünmeliyim mantık mantık olmayan bir şey bu benim için.''Keser misin bunu Arzu demek ki Dilan bu konuyla ilgili bir şey bilmiyor sanırım''dedi ben bu arada şok oldum acaba bunlar neyden bahsediyordu?

Şöylemi demeliyim benim bilmediğim şeyi neden herkes biliyordu?''Sen karışma Merve bu bizim aramızda birşey hem bunu senin nerden bildiğinin de bilmiyorum sen istersen bunu açıkla bana .''dedi Deniz hiddetli bir şekilde .''Merak etme internetten öğrenmedim bana ....sana söyleyemem tamam mı ?Ama bu konuyu Dilan'ın bilmediği aşikar değilmi ?''dedi götümün kraliçesi.

Bir süre hiç kimse hiçbirşey demedi ama itiraf etmeliyim ki konunun ne olduğunu anlamak için neler vermezdim.''Deniz seni bulaştırmak istemiyorum lütfen gider misin ? Tekrarlamayacağım bir daha lütfen gider misin buradan hemen .''dedi sanki bir şey yapmaya hazırlanıyormuş gibiydi.A aaa olamaz bu sesi çok iyi anlıyorum yine birileri zarar gerecek gibiydi onu bu kadar sinirlendiren neydi acaba.

''Arzu bu konu seninde değil bu konu Senem'i ilgilendirir. Onun arkadaşları olarak geçmişini irdeleyenleri birlikte cezalandırlalıyız ama....''sözünü bitirmesine izin vermeden kapıdan çoktım ve onların yanına gittim .Tam sözüme başlayacakken arkamdan sesler gelmeye başladı.''hey sizler odama gelim.....hemen''

kişiliksiz olamam!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin