''Ne yapmam gerekiyor peki Senem?'' bak şimdi Merve ezik olsada Kerem'i severdi bu yüzden birinin onu oyalaması gerekiyordu.''Sen Merveyi bir süre oyalar mısın ?.Bizde Merve nin evine girecek zamanı bulabiliriz.''.Sadece tamam işareti çakıp kapıya ilerlemeye başladı.Bizde hızlı koşarak evin arkasını dolandık.Kimse yoktu .Kapının çaldığını duyduk.Tıkırtılar kapıya yöneldiğinden hemen yukarıya tırmanın yolunu aramaya başladık .Aha buldum sarmaşıklardan girebilirdim ama Gökhan'a bakınca bu işin biraz zor olduğunu anladım.
Aslında zor değildi biz kızlar tırmanırdık oda odaaaa mııım borulardan tırmana bilirdi.''Gökhan sen borulardan tırmana bilirsin biz kızlarla sarmaşıklardan tırmanabiliriz''Bir sarmaşığa baktı bir de bana ''Emin misin en son sana inandığımda bir otobüse çarpmıştım Ve ne oldu bakalım sen orada yoktun.''
''Demek laf sokmaya başladık öylemi sen de sende aha bak bu sefer buldum Dilan'ın tuvalette olduğu zaman onun çantasını lavabonun yanından olıp tuvaletin deliğine sokmuştun hatırladın mı acaba ve bu bana patladı ayrıca ayrıca arkadaşım birde ossurmuşsun ben burnumu tıkayıp içeri girerken sen de hızla çıktım bil bakalım ne olmuştu sen beni orda bıraktığında herkes benim yaptığımı sandı ''
Ağzını fermuar hareketi yaparak kapattığında borulara tırmanmaya başladı.Ahhaaa bu işte bu kadardı.Sarmaşığa tırmanırken bayağı zorlanmıştım ince inceydiler Merve gibi bunlarda rejim yapıyordu sanırım .Bakın bir bitkiyi bile etkileyebiliyordu.Odaya vardığımızda kapıyı kapattık.
Aşşağıdan gülüşmeyen geliyordu.Acaba ne konuşuyorlardı.Neyse zaten beni niye ilgilendirirki.''Eeee geldik şimdi ne yapacağız?''sorusunu sevgili arkadaşım Deniz sordu.''Merve en çok neyi sever sizce?''diye sorduğumda bana uzaydan gelmişim gibi baktılar.''Ebemi''dedim yine anlamadılar.
''Yani köpeğini salaklar köpeğini ''dedikten sonra heeee diye söylendiler .Köpeğinin adı gerçektende Ebemi'ydi inanmassanız büyük harfle yazdım hem bakın kesme işaretide kullandım.''sonrada günlüğünü alırız'' dedim.Zaten Arzu ganimeti elinde sallıyordu.''Bakın ne buldum''günlüğüne çok değer veriyordu. Acaba köpeğiyle günlüğünü bir arada almasamıydık yarında günlüğünü mü alsaydık.Mııııı köpek vede günlük siktir et.Onun üzülmesini istiyordum .Aklıma bir fikir daha geldi bunu bu işten kurtulduktan sonra derim size.Köpek neredeydi acaba kapıyı yavaşça araladım kimsse var mı diye etrafa baktım.Kimse yoktu .Çocuklara biri burda kalsın gerisi benle gelsin dedim.Hepsi birbirine baktıktan sonra arkalarını döndüler kim bilir ne anlamıştılar hareketimden.Tabi bunu fırsat bilip el hareketi çekmedim değil yani.
''Pişt pişt gerizekalılar Gökhan sen burada dur siz benimle gelin ''dedim.Başlarını sallayıp takip etmeye başladılar.Kapıdan çıktık ve yavaşça etrafı arıyorduk .Havlama sesinin olduğu yere döğrü döndük.Bize hırlıyordu.Yaklaşmaya başlayınca geri doğru koşmaya başladım.Kızlar oldukları yerde duruyorlardı.
''Tam bir gereizekalı değil mi Deniz?'' arkamı döndüm bana sırıtıyorlardı ve köpek kucaklarındandı.''Bilginiz olsun diye söylüyorum köpek bana bakarken siz kaptınız yani size bir şey olmasın diye kendimi atıyorum ''dedikten sonra hala gülüyorlardı.''Hahahhaha hahah çok komik götüme gülün sizi elma kurtları''dedikten sonra Mervenin odasına gittik.
''Tamam işimiz bitti gidebiliriz dedim ama köpeği nasıl indirecektik.''bana mal gibi baktılar tabi unutmuşum olayın beyniyim. Köpeği Deniz'in elinden aldım ve pencereye doğru yöneldim onu camdan attım.''Sen ne yaptın onu salacağım öldürmeyeceğiz''dedi Gökhan.''Bizde intahar süsü veririz .Çocuklar saçmalamayın bu hayvanlar ondukça kuvvetlidir onlara bir şey olmaz.''dedim ama emin olmak için pencereden bakmayı ihmal etmedim.Evet hala canlıydı ne ne ne yoyoyyyooy köpek kaçıyordu .Sahibine giderse ne yaparım .Dikkatli bakınca evden ayrıldığını görebiliyordum.Haa bir köpeği seviyordu onunda şeyinde değilmiş.
Aovv kapı kapanmıştı hemen gitmeliydik ben sanki evde zombi yaşıyormuş gibi tırmanarak indim.Ve kimseyi benlemeden kaçmaya başladım.Çocuklarda beni takip etmeye başladılar.Gizli yerimiz olan eski evimize kadar koşmuştuk ama Mervenin bağırışlarını duyabilmiştim.
Hızımı alamayıp önümdeki kişiye çarptım.''Afedirsini..''Hay ağzıma sıçayım bu okulun dedikoducusuydu.Cansu.Biz ona ''ossurdum kim yaptı ''derdik .Kalkmasına yardım ederken elimdeki kitaba baktı ve ''Görüşürüz Merve''dedi.A bak bunu beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kişiliksiz olamam!
Teen FictionArkadaşlarımla ve ailemle bir sorumum yok .Ama ne istediğini bilmeyen ve dengesizin biri olarak az bile yapıyormuşum